Jeg og ønsker meg en TomTom Rider til bursdagen... (noe jeg tviler sterkt på at jeg får...)
Jeg er såpass "fossil" at jeg tror jeg hadde fått det hvis jeg ønsket det, men det er så mange nye "dippe-dutter" å sette seg inn i at jeg tror jeg rett og slett ikke tør...MLeikarnes skrev: Jeg og ønsker meg en TomTom Rider til bursdagen... (noe jeg tviler sterkt på at jeg får...)
Nemligevike skrev:
Det viktigste er ikke å lage rutene, men å gjengi hvor vi faktisk har vært..
Har du vurdert "Black Forest"? Ligger litt lengre vest i syd Tyskland enn du har valgt, men skulle det være at været presser dere vestover bør ikke det være noe nederlag :-)evike skrev:PMS er noe d..., men det skjer da noe positivt:
1. KANSKJE blir Amigo solgt i morgen! Damen som kommer i morgen er ihvertfall tilsynelatende mer seriøs enn mange andre henvendelser (og det har vært mer enn en håndfull siste uka).
2. Ferieønsket ser ut til å være klarert på jobben, så derfor har vi tatt sjansen på:
3. Har bestilt båtreise første etappe og første overnatting og laget et utkast til ruta nedover årets tur. Legger vekt på at det er et UTKAST. Ikke bry dere om via-punktene, de betyr ikke så veldig mye vesentlig annet enn å lage en mix mellom kjøring på Autobahn og B-veier.
Fin dagsetappe det derevike skrev:PMS er noe d..., men det skjer da noe positivt:
1. KANSKJE blir Amigo solgt i morgen! Damen som kommer i morgen er ihvertfall tilsynelatende mer seriøs enn mange andre henvendelser (og det har vært mer enn en håndfull siste uka).
2. Ferieønsket ser ut til å være klarert på jobben, så derfor har vi tatt sjansen på:
3. Har bestilt båtreise første etappe og første overnatting og laget et utkast til ruta nedover årets tur. Legger vekt på at det er et UTKAST. Ikke bry dere om via-punktene, de betyr ikke så veldig mye vesentlig annet enn å lage en mix mellom kjøring på Autobahn og B-veier.
hehe, already done previously.Jarle skrev: Har du vurdert "Black Forest"? Ligger litt lengre vest i syd Tyskland enn du har valgt, men skulle det være at været presser dere vestover bør ikke det være noe nederlag :-)
Ser ut som det er motorveien og ikke kystenBjerknez skrev:Ser ut til å være en fin rute dette![]()
Noen spesiell grunn til at dere velger østkysten fremfor vestkysten av Danmark nedover? Er det mer spennende å se på østkysten?