Mye klokt skrevet over
Betalte selv 50k for min 04 registrerte (overligger så K3 egentlig

), hadde gått 18.000, èn tidligere eier importert fra Italia. Ålreit forsikring på disse, morsom v-twin med godt drag :-) Hvordan A2 er vet jeg ikke men..
Ting å se etter, hmmm. Faktisk ville jeg kikket litt etter korrosjon på rammeverk. Det er en budsjett-sykkel fra Suzuki så titt litt ekstra godt over. Etter hva jeg har lest er det nokså vanlig med rustflekker under styrekrona:
Morten sin gsx650f hadde også smått med flekker der

, er vist bare å male over med noe hammerite rustmaling
Ventilsjekk/justering på 24.000 ja. Jeg hadde den servicen på slutten av sesongen i fjor, betalte 8-9k.
Gjorde et søk på google, "things to look for when buying SV650"
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=112573
" If you can take a look at as many bolts/screws as you can, a few of mine were stripped/rounded off/missing and they may require replacing. That's cheap but it might indicate how well it's been maintained." Var ikke et dumt tips dette ihvertfall :-)
SVrider forumet står det veldig mye nyttig på, så søk litt mer rundt på google. Etter hva jeg har lest og sett på min sykkel er det ikke noe spesielt å se etter enn de vanlige tingene, kjede/drev, oljeskift rutiner, dekk, lager osv osv