Hvordan erfarig har dere med sharkspeed i svergie?

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
kriansjor
Motorsykkelen din: Harley Davidson V-Rod Muscle, 2014 mod

Legg inn av kriansjor »

Jeg leser at veldig mange her har dårlige erfaringer med sharkspeed. jeg har hatt EN god erfaring med dem, den var i 2013, jeg bestilte da en skinnjakke til 1700.
kvaliteten på jakken var veldig bra.
nå har jeg bestilt ny jakke hos sharkspeed til 1700, veil pris var 4000 men er veldig usikker på om jeg har kjøpt ''katta'' i sekken...hva tror dere?
samtidig kan jeg jo spørre, har dere hatt god erfaring med sharkspeed eller bare dårlige?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Hvordan erfarig har dere med sharkspeed i svergie?

Legg inn av AJ »

Hei og velkommen hit, kriansjor :vs
Har både gode og mindre gode erfaringer med Sharkspeed.
Bra pris gjorde at jeg kjøpte et par-tre av disse over en periode på et par år:
Bilde

De første holdt seg godt, mens de siste jeg kjøpte ikke var av samme kvalitet med dårlige sømmer og og stoff som revnet flere steder.
Kjøpte også en tekstiljakke derfra hvor glidelåsen sviktet etter andre turen.
Hadde også glidelåsproblemer på flere av buksene også...

Skinnjakka jeg kjøpte derimot holder seg bra. Ingen problemer med den.

Har for øvrig gått greit med reklamasjoner, bortsett fra en gang hvor jeg selv rotet det til med å ikke bruke forhåndsavtalt returblankett... :redface . Løste seg til slutt det også, men tok sin tid.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Kontakt:

Re: Hvordan erfarig har dere med sharkspeed i svergie?

Legg inn av kjellv »

Stort sett billige varer, og du får omtrent det du betaler for. Du får ikke kvalitet billig!
At ei skinnjakke hevdes å ha en veil. pris på 4000 men selges for 1700 sier meg helst at 4000 ikke er veiledende pris men en villedende pris og at jakka antakelig er verdt omtrent 1700... :-k

Brukeravatar
norse900
Motorsykkelen din: BMW R1100RT

Legg inn av norse900 »

Har styrt litt med en reklamasjon for en tid tilbake. Jakka var bra den, men tøyet slapp i sømmene, bare et par dager før jeg hadde hatt den i ett år. De mente det var for tett opptil reklamasjonsfristen, men det endte med at jeg fikk refundert pengene. Men som sagt, jakka var helt ok, den. (Rukka-jakka jeg har nå er uovertruffent bedre, men kvalitet koster.)
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Svar