Mortenolb - Multistrada 950 S
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Re: MortenOlbs Rautetråd
Hei alle i Tjukkas MC !!
Gikk en skitur i går jeg,og har dermed tangert fjoråret !!
Veien fra soffan er tung,men blir nok en del lettere nå da det nærmer seg Falun og VM...
Så forresten at Pettern skulle sone med fotlenke til våren...den burde han hatt nå også om de andre skal ha en sjanse !! :-)å
ha en MC-fri helg !!
Gikk en skitur i går jeg,og har dermed tangert fjoråret !!
Veien fra soffan er tung,men blir nok en del lettere nå da det nærmer seg Falun og VM...
Så forresten at Pettern skulle sone med fotlenke til våren...den burde han hatt nå også om de andre skal ha en sjanse !! :-)å
ha en MC-fri helg !!
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!Olav K skrev:Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesongmortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å![]()
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip
Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammenDet er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Bare ett tips.... bortoverski koster nesten ikkeno.. mange jenter er glad i bortoverski.mortenolb skrev:Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!Olav K skrev:Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesongmortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å![]()
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip
Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammenDet er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>

Men det er vel 1000vis av damer innpå den Tindergreia, og det er endel tid igjen av vinteren

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- mortenolb
Tja, det koster vel fort et par lapper! Haha.Olav K skrev:Bare ett tips.... bortoverski koster nesten ikkeno.. mange jenter er glad i bortoverski.mortenolb skrev:Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!Olav K skrev:Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesongmortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å![]()
![]()
Men det er vel 1000vis av damer innpå den Tindergreia, og det er endel tid igjen av vinteren
Men; Kunne fort vært kjekt med tanke på trening!
- mortenolb
Da satt vi her og venta på Toven, da. Noen som tør å gjette hva i alle dager vi skal finne på på denne årstida?

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Å helvete, her hadde jeg fortsatt rett fram eller tatt en brå turn til venstre

- mortenolb
Haha! Kjørte nok rett frem, ja! 

-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Haha.. bare å passe dere nå folkens! Sesongen min har startet allerede og jeg kjører nå rundt for å memorisere gateadressene til alle som jeg har lovet buksevann
Hører du en motorlyd i det fjerne når du sover og soveromsvinduet er oppe så er du fucked!!

Hører du en motorlyd i det fjerne når du sover og soveromsvinduet er oppe så er du fucked!!

- mortenolb
Jeg er egentlig litt imponert av meg selv, jeg har jo ennå ikke blitt lovet buksevann(eller har jeg?)
-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Skal vi se... åpne buksevann-boken...mortenolb skrev:Jeg er egentlig litt imponert av meg selv, jeg har jo ennå ikke blitt lovet buksevann(eller har jeg?)

Niks.. du står ikke oppført her mortenolb

- mortenolb
Ser for meg at jeg blir det snart hvis jeg fortsetter sånn som jeg nettopp gjorde i Cutless sin tråd! 

-
OnlineBjerknez
- Kontakt:
Viser til din oppførsel på facebook og kan dermed si at du nå står oppført allikevelmortenolb skrev:Ser for meg at jeg blir det snart hvis jeg fortsetter sånn som jeg nettopp gjorde i Cutless sin tråd!

- mortenolb
Du som burde vært på min liste for å poste en hårete ræv!