At mange motorsyklister liker kake er eltt ikke ukjent.
Selv spiser jeg nesten ikke kake. Er bare å spørre Bakpå om dette...
Men jeg skjønner at mange synes kake er greia. Og jeg vet at både evike og Carpa er racere på kakebaking .
Sikkert flere her inne også.
Også på et annet motorsykkelforum jeg er innom og kikker av og til, hvor kake nevnes overraskende ofte. Men få bilder der inne av kaker som jeg tror MC-folk kan like spesielt godt, som f.eks. denne:
Men for all del!
Om ikke alle fristes av denne kaka, finnes finnes helt sikkert et utall andre som mange vil hive seg over.
Så værsågo', her er det bare å legge ut bilder av MC-kaker og siklende MC-folk klare til å nyte godene .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Busa Trond skrev:Kunne ikke være noe bedre jeg. Googla ei skikkelige kake for dem dedikerte
Den er vel med Conjakk-smak denna da Tar gjerne et realt stykkke
Men jeg skal alltids få i meg et stykke av AJ`s kake åsså jeg
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Det er jo en del dedikerte BMW folk her inne.
De fortjener en kake de også :
Værsågo', er bare å forsyne seg .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Det er jo en del dedikerte BMW folk her inne.
De fortjener en kake de også :
Værsågo', er bare å forsyne seg .
Vet du ikke kan si det siden du er Administrator,
men: Føyameg, de fortjener da ikke kake
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Kake for en av Norges mest solgte MC-merker bør være helt på sin plass.
Nye MT modeller gjør merket mer populært enn på på lenge
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
SuperMorten skrev:
Såså.. Denne kroppen tar all den kaka han kan få..
Overrasker meg ikke...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering