Da vet jeg hva JEG skal anskaffe meg, -snarest! Trodde sånt kostet ei sjel og ei skjorte + mva.

Det ligger programmert i Drona at du kan låse den i X og Y akser.SuperMorten skrev:Nå mangler det bare en app som gjør at kameraet på dronen "låser siktet på bevegelig mål", altså på deg når du er ute og kjører.. Det hadde vært tøft det
Bare vær klar over at når du har lagt inn høyde på første waypoint, vil den gå på skrå fra der den starter og opp til riktig høyde ved startpunkt. Den vil ikke gå rett opp til riktig høyde før den går mot waypoint 1.Snikkeren skrev:Vet ikke om jeg får plass til min oppi toppboksen. Har ikke prøvd enda. Men har bestilt meg en ryggsekk til den, så da kan jeg i det minste få den med meg på småturer.
Ble flyging i dag også. Fikk testet ut Ground Station. Og hva er det? Jo, det er automatisk flyving. Man plotter inn på kartet hvor dronen skal fly, hvilke høyde den skal holde ved hvert punkt, og så flyr den helt automatisk.
Ble også en heftig "fly by" rest over hooded mitt. Må si jeg er imponert over farten på den.
Sjekk ut videoen under. Anbefaler å skru på 1080P, og se hele.![]()
![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=H9tEEY_ ... T0VZbQvjcA[/video]