Jeg begynte karrieren på en honda nsr125 i 2007, vraket den i fronten på en Chevrolet, men lot ikke det sette en stopper for kjøringa. Det gikk utrolig nok veldig bra for min del, endte med skribbsår på et kne og en lillefinger.
Etter dette kjøpte jeg en aprilia rs125, med trimsylinder og effektanlegg. Den røk jeg motoren på 2 ganger, før jeg til slutt ga opp den. Da kjøpte jeg en yamaha yzf-r125 som jeg hadde i 1 års tid.
Så kom det et opphold på 5 år, før jeg til slutt lot være å høre på fruen (nå eks), så i mai -14 tok jeg lappen på klasse A. Da kjøpte jeg en ktm duke 690, som jeg hadde i en veldig kort periode, før jeg så kjøpte en ny honda cbr600f. Den har jeg nå hatt siden juni i fjor.
Har trivdes veldig godt med den, men har savnet det lille ekstra under inspirert kjøring. Så etter mye tenking og vurderinger av hva jeg kunne tenke meg, så endte jeg opp med en kliss ny mv agusta f3 800

Kan ikke si annet enn at jeg er en vinglepetter når det kommer til å finne "drømmen", men nå tror jeg virkelig at jeg har funnet den! Gleder meg som en liten unge til veiene blir bare igjen, slik at jeg endelig kan hente mitt nye glis