Pris er nok litt av grunnen... en panigale var nesten 100.000 mer enn bmw'en min. Samt at jeg må til østlandet for service. Bor i Bergen. Med andre ord, helt uaktuelt å kjøpe. Hadde vi hatt verksted her i Bergen hadde det blitt ducati
Note 4
Svein690's tråd - oppdatering etter langt fravær!
- sankyo
- Innlegg: 566
- Registrert: 12 aug 2013, 14:30
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400
- Bosted: Oslo
Re: Svein690's tråd - oppdatering etter langt fravær!
Stemmer. Ble stjålet fra en garasje. Midt i sesongen. Triste greier. Så, pass på underverket. Stilig sykkel.Snikendeugle skrev:Deilig sykkel den F3'en. Om jeg noen gang skal ha plastikk-rakett, så er det nok én av få vurderbare konkurrenter blant:
Ducati Panigale 899
Triumph Daytona 675
Ducati 784 SPS (om vi er inne på litt eldre årganger også)
Det er et eller annet med disse "mindre" racing syklene som tenner skikkelig.
Bilde av en F3 jeg tok på SeniorMC's banehelg i fjor:
jeg tror denne endte opp med å bli stjelt senere på året
Live long and prosper 

-
- Innlegg: 103
- Registrert: 27 apr 2014, 16:28
- Motorsykkelen din: Mv Agusta F3 800 2015
- Bosted: Tranby
Re: Svein690's tråd - oppdatering etter langt fravær!
[/quote]
Pris og få merkeverksteder. Personlig er jeg litt skeptisk fordi de er så sjeldne og dermed gjerne vanskelig å finne mekanikere som har erfaring med merket.[/quote]
Heldigvis bor jeg sentralt til, og har snellingen i nærheten. De har jo forholdsvis peiling på disse syklene, men allikevel, er sikkert litt ventetid på deler og slikt ved evt feil
Pris og få merkeverksteder. Personlig er jeg litt skeptisk fordi de er så sjeldne og dermed gjerne vanskelig å finne mekanikere som har erfaring med merket.[/quote]
Heldigvis bor jeg sentralt til, og har snellingen i nærheten. De har jo forholdsvis peiling på disse syklene, men allikevel, er sikkert litt ventetid på deler og slikt ved evt feil