Sent from my iPod touch using Tapatalk
Hvor har du fått disse fra?Kmann skrev:
Har kjøpt disse slik i tilfelle, så er folk advart![]()
http://www.ebay.com/usr/paybackstore?_t ... 7675.l2559Haymaker skrev:Hvor har du fått disse fra?
... eller av deg selv i det du går av sykkelen. Noe jeg som fersk mc fører oppdaget på min VFR800 for en del år tilbake. Etter å ha sjekket sikringer og klødd meg i hodet i drøyt 20 min. fikk jeg øye på bryteren, og kunne endelig forlate bensinstasjonen. Følte meg smart da, gitt!RuneMC skrev:Vet ikke om noen som har prøvesittet min, isåfall har jeg ikke merket det.
Deriomt vær obs på at stopp-bryteren kan vippes av "skøyeraktige" kolleger første dagen du viser frem en ny MC på jobben... da klør du deg litt ekstra i hodet før du oppdager det når du skal hjem.
Bjerknez skrev:Et annet scenario jeg ser for meg kan skje ved et uhell er å sette seg på feil sykkel...
Satt meg inn i en bil en gang rett på utsiden av butikken. Jeg la handleposene inn bak i bilen og i det jeg lukket igjen så hørte jeg noen sa ett eller annet. Tenkte ikke mer over det og satt meg inn i bilen bak rattet og ble ganske paff når det satt en liten unge i baksetet som grinte...
Var jo fanken meg heeelt lik min bil og han sto parkert der jeg pleide å stå...
Vi lo godt av dette etterpå da jeg visste hvem han var etc. Men der og da så så det vel nesten ut til at jeg skulle kidnappe poden hans![]()
Orion skrev:Vinyldekoret jeg tenkte bruke som tankpad. Tror det kan bli en tøff detalj på den gule Scrambleren, med underliggende beskjed: Ikke prøvesitt sykkelen min uten tillatelse.
Orion skrev:Vinyldekoret jeg tenkte bruke som tankpad. Tror det kan bli en tøff detalj på den gule Scrambleren, med underliggende beskjed: Ikke prøvesitt sykkelen min uten tillatelse.