1. Vokst opp på -70/-80 tallet.
2. Kjørt Ford Taunus på vinterføre
3. Spilt bedriftsfotball.
Skal prøve:
1. æhhhh...

Denne kjenner jeg meg igjen i, så absoluttBanditmannen skrev:Har prøvd:
2. Kjørt Ford Taunus på vinterføre
Amazonen veide vel mer en 2 kilo over bakakselen(som er omtrent riktig vekt på en 77 Taunus), men ja, eller blir det nok mye det samme... Ikke mye elekronik og støtte seg på!AJ skrev:Denne kjenner jeg meg igjen i, så absoluttBanditmannen skrev:Har prøvd:
2. Kjørt Ford Taunus på vinterføre!
Samma med Amazon...![]()
Skremmende ekstremopplevelser :-)å
Nå er sementsekkene byttet ut med Basskasser ...KawaJens skrev:Ka skal en med ESP når en hadde 60kg med sement som en la i bagasjerommet? Hjalp litt på Granadan
Det verste jeg har vært med på tror jeg må ha vært et besøk på Ikea, med kjerringa, som utartet og tok 4-5 timer.Orion skrev:Ekstremsport.. Hva har du prøvd, og hva har du på bucket list? Kom gjerne med bilder/video av det du har gjort. :-) :-)
Enig, med tanke på Taunus. Ingen erfaring med Amazon. Sierra var også grusom på vinterføre, samt Lada 1500 (bakhjulsdrevet).AJ skrev:Denne kjenner jeg meg igjen i, så absoluttBanditmannen skrev:Har prøvd:
2. Kjørt Ford Taunus på vinterføre!
Samma med Amazon...![]()
Skremmende ekstremopplevelser :-)å
Kjenner litt av følelsen, vært på 30m i tørrdrakt og det begynner å romle i kaviarkrysset.LordShaft skrev:Kjørt med skinndress, bare i bokser som underbekledning.... ble akutt myglet i myren, etter å ha spist en tvilsom kebab.... Det er ekstremsport å komme seg ut av når du er svett, og ekstremt dritatrengt! La oss si det slik, det var ikke mye om å gjør før jeg måtte ha ny dress