Til fredagen skal det ryddes opp i stussen på Streeten med Tail Tiddy

Men det er fremdeles verdt det! :)LordShaft skrev:Bare vær klar over en ting når det kommer til tail tidy, det spruter opp vann på ryggen, hjelmen og legger seg dammer bak i ræven når du kjører på våt vei! Det er faktisk jævlig så det spruter. Dette er en av de mest irriterende tingene med denne utsmykkingen.
Får du den montert ut fra svingarmen til å dekke lenger nede på dekket blir du kvitt dette problemet. Jeg kjørte hjem fra ålesund en gang, med litt nedbør. Kom på ene fergen og forstod ikke hvorfor jeg var så våt i ræven... helt til jeg gikk av sykkelen. Hvem faen hadde tenkt på denne problematikken når jeg monterte tail tidy
Det ser bra ut på din som har enkel arm, men ikke på min desverre.Olav K skrev:eehem.... finnes en løsning til.. ikke en dråpe vann oppover ryggen her nei![]()
.............. jeg bare MÅTTE
Nei det blir ikke HELT det samme, men jeg var i gang med å ordne til et oppheng på Street'n min også, men så kom Speedy inn i livet mitt, og problemet var løst :-DBjerknez skrev:Det ser bra ut på din som har enkel arm, men ikke på min desverre.Olav K skrev:eehem.... finnes en løsning til.. ikke en dråpe vann oppover ryggen her nei![]()
.............. jeg bare MÅTTE
uansett så bryr jeg meg ikke så veldig om det spruter litt (sa kjerringa...)
De veiene så sleipe ut - ingen hjulspinn?Bjerknez skrev:Da har jeg fått redigert og lastet opp videoen fra den lille morgenturen i dag. Ble en frisk liten tur på rundt 7-8 mil i mørket. GoProen synes jeg funker overrakende bra i mørket altså!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=RbIs4f0 ... e=youtu.be[/video]
Overhode ikke noe hjulspinn i dag. Er bare vanlige våte veier. Ikke noe problem det.Cutless skrev:De veiene så sleipe ut - ingen hjulspinn?Bjerknez skrev:Da har jeg fått redigert og lastet opp videoen fra den lille morgenturen i dag. Ble en frisk liten tur på rundt 7-8 mil i mørket. GoProen synes jeg funker overrakende bra i mørket altså!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=RbIs4f0 ... e=youtu.be[/video]