En hel sau per håndtak!LordShaft skrev:Hahahaha satan de varmeholkene var bra![]()
![]()
![]()
Dette burde vel strengt talt vært postet om i ekstremsport tråden :-)å
Ekstremsport... haha! det er ihvertfall den mest ekstreme "sporten" jeg utøver...

Takker!AJ skrev:Utrolig flotte bilder!
Når jeg ser disse får jeg skikkelig lyst til å stikke innom Primusrallyet som avvikles her langs Randsfjorden siste helga i februar :-)
Kunne tenkt meg å dra på Primustreff en gang men det er alt for langt for oss her oppe... Men en gang blir det ikke for langt!

Det er artig ja!bikerdude73 skrev:Ser moro ut!!![]()
Ikke rart at jeg har lyst på Sidevognmc rett som det er

Jeg liker bedre å kjøre solosykkel, syns det er en rar følelse å måtte svinge på styret...
Alltid nye ideèr! Tohjulstrekk er en idè som hadde vært morsom å prøve!Jompa skrev:Mange fine bilder.
Regner med at du har fått noen ideer til egne prosjekt også ?

Takker!Flanker skrev:Utrolig fine bilder, ikke bare fra Krystallrally men gjennom hele loggen din! Veldig morsomt å følge med... Folk som har kjørt helt fra Spania for å delta?!? Respekt!

De kjører fra Spania ja, (de er mer "gærne" enn oss nordmenn) for to år siden var det 6 stk der fra Spania med Harley og VFR med sommerdekk og noen få skrupigger på deling... De klarte seg bra de også!
Hver og en har sin definisjon av ekstremisme! Noen franskmenn som var der nå skulle ta Hurtigruta fra Trondheim til Hammerfest for så å kjøre til Nordkapp og hjem igjen til Frankrike via Sverige (Det kaller jeg ekstremisme på det høyeste nivå... :-)å )Tobben84 skrev:Flotte bilder og skikkelig entusiasmeføler meg ekstrem nok jeg med å pendle til og fra jobb nå i 2-3 grader og regn
Forøvrig så blir det en tur ned på MC-messa for å prøvesitte og få en prisliste på en Triumph Tiger 800 XCx, må nesten bare ha en sånn snart... Har hatt lyst på en siden den første ble lansert