Til onsdag blir sykkelen tatt ut av dvale å sesongen starter

Ser veldig frem til dette

Måtte bare få utt litt glede

Hehe. Takk takk. Kanskje du har mulighet til å tipse meg om noen veier/ruter å kjøre? Kansje noen som går ann å kjøre nå og noen når det har blitt varmt så hadde det vært veldig fint, Har ikke vært så mye rundt I Bergen.LordShaft skrev:Ja tar du den med deg hit, er alt tilgitt
Er jo rett nede i bakken her dette..
Hehe. Det er jr på 9 som poserer.LordShaft skrev:Apropos rett ned i bakken....får jeg lov å spørre hvor høy du er? Du så veldig liten ut i forhold til sykkel
Hahahaha jeg tenkte jeg skulle moderere meg litt, umulig for meg å vite, folk kommer jo i alle fasonger i disse dagerTonys skrev:Hehe. Det er jr på 9 som poserer.LordShaft skrev:Apropos rett ned i bakken....får jeg lov å spørre hvor høy du er? Du så veldig liten ut i forhold til sykkel
Kjøret ikke hele året men tenkte å starte sesongen nå som jeg skal være I Bergen en stund, virker ikke som det er så mye is her som på Østlandet :-)LordShaft skrev:Her er masse ruter du bare er nødt å kjøre. Akkurat nå er det ikke så mye å anbefale pga snø og slaps.
Kjører du hele året?
Note 4
Her i Fyllingsdal virker det veldig greit :)LordShaft skrev:Det kom litt snø i forgårs og i går.... som har lagt seg som sånn deilig slaps! Det er kanskje ikke så mye i sentrum, men litt utforbi er det langt verre. Slik som her i Åsane!
Det er nok fult mulig å starte sesongen her i bergen starks, men det latterlige saltforbruket de har på veiene her gjør at jeg venter til ut i mars før jeg tar den fram. Da har det blitt slutt på nattefrosten og det har vel mest sannsynlig regnet så mye at saltet er helt borte![]()
Gi meg en lyd når du har fått sykkelen din på veien her borte. Og du må selvfølgelig henge deg med på tur til sesongen når sjangsen byr seg. Vi er en liten gjeng her på disse kanter som driver å kjører ilag. Her er så utrolig mye fine veier. Du har virkelig mye å glede deg til
Jeg bor i Åsane, her er det slettes ikke ålreit, men som du sikkert har fått med deg, er det helt sinnsyke lokale forskjeller her i bergen.leif87 skrev:
Her i Fyllingsdal virker det veldig greit :)
Men skal gi lyd fra meg :)
Hadde vært hyggelig å fått noen kjørevenner her bort :)
Veldig lokalt egentlig å noen ganger virker det som det er 4 årstider på en dagLordShaft skrev:Jeg bor i Åsane, her er det slettes ikke ålreit, men som du sikkert har fått med deg, er det helt sinnsyke lokale forskjeller her i bergen.leif87 skrev:
Skal få tatt deg med ut på en luftetur eller to skal du se. Hvor gammel er du? er du 87 modell som nicket ditt indikerer? Det er alltid kjekt med litt kjørevenner på nye steder. Det du også skal vite, som du sikkert har hørt før. Zakken på ettermiddag er hangout og kaffe sted for bikere hele sesongen. Der treffer du også alltid på snakkesjuke likesinnede mcister
Veldig lokalt egentlig å noen ganger virker det som det er 4 årstider på en dagLordShaft skrev:Jeg bor i Åsane, her er det slettes ikke ålreit, men som du sikkert har fått med deg, er det helt sinnsyke lokale forskjeller her i bergen.leif87 skrev:
Skal få tatt deg med ut på en luftetur eller to skal du se. Hvor gammel er du? er du 87 modell som nicket ditt indikerer? Det er alltid kjekt med litt kjørevenner på nye steder. Det du også skal vite, som du sikkert har hørt før. Zakken på ettermiddag er hangout og kaffe sted for bikere hele sesongen. Der treffer du også alltid på snakkesjuke likesinnede mcister
Elolz skrev:<- 89mod fra Askøy like utenfor Bergen.
Jøss... Har snart kjørt fra meg alt jegleif87 skrev:Hei :-)
Til onsdag blir sykkelen tatt ut av dvale å sesongen starter![]()
Ser veldig frem til dette![]()
Måtte bare få utt litt gledehehe
Blir litt tidligere bart I ØstfoldBjerknez skrev:Jøss... Har snart kjørt fra meg alt jegleif87 skrev:Hei :-)
Til onsdag blir sykkelen tatt ut av dvale å sesongen starter![]()
Ser veldig frem til dette![]()
Måtte bare få utt litt gledehehe