hahaTBI81 skrev:Avføringen er fin også?

hahaTBI81 skrev:Avføringen er fin også?
Feil årstid, vet du. Er ikke så mye mc-relatert å skrive om for tidaVoodoodoo skrev:Nei så jævlig, trudde jeg var på en mc blogg men neida.
Her er det barbering det handler om !!
Avføringen er fast og fin....Noe sårt i ræven etter endt do besøk. Lurer på om jeg har fått et sår eller noe....ikke noe spesielt behagelig. Takk som spørTBI81 skrev:Avføringen er fin også?
Mannpip i pompen..LordShaft skrev:Avføringen er fast og fin....Noe sårt i ræven etter endt do besøk. Lurer på om jeg har fått et sår eller noe....ikke noe spesielt behagelig. Takk som spørTBI81 skrev:Avføringen er fin også?
Heldigvis så ser det ut til at jeg har den burken med såpe noen år til. Den er faen meg drøy altså! Har hatt den i tre år nå og den har bare minket en liten cm.Flanker skrev:Fitjar har dessverre lagt ned driften pga. nye krav fra myndighetene om dokumentasjon/testing fra nyttår. For mye styr til at hun som drev det gadd mer... Synd, for de hadde noen supre produkter.
På såpe fronten er jeg utrolig fornøyd med Musgo Real sine barberkremer. Kokt på eldgammel oppskrift i åpne kar nedi Portugal. Bruker denne akkurat nå: http://www.barbershop.no/musgo-real-bar ... sin-og-rav" onclick="window.open(this.href);return false;
@LordShaft: Husk at det skal ikke mer krem til enn på størrelse med en mandel for en barbering med 2-3 runder skum i trynet. Disse kremene er utrolig drøy i bruk.
Bare så det er sagt, jeg barberer meg ikke i ansiktet med barberhøvel.... Det har jeg skjeggFlanker skrev:
@LordShaft: Husk at det skal ikke mer krem til enn på størrelse med en mandel for en barbering med 2-3 runder skum i trynet. Disse kremene er utrolig drøy i bruk.
Så det kom ikke etter at du hadde fått deg godt i ræven??LordShaft skrev: Når jeg så de bladene, så fikk jeg litt appelsinhud i ræven