GS-en er dama i kassa på Rema, 1190-en er miss Venezuela 2015. Just my 2 cent

"googler miss Venezuela 2015"Tobben84 skrev:Hei Kay!
GS-en er dama i kassa på Rema, 1190-en er miss Venezuela 2015. Just my 2 cent
Kani skrev:Hei, AJ
Takk for det1290 synes jeg var relativt rimelig med tanke på utstyrsnivået. Ser ut som en flott sykkel. Gratulerer!
Som hva da?Kani skrev:Jeg falt for råheten til KTM Adventure R, samtidig som det er en del ting jeg savner litt.
Regner med at du allerede har sett i Powerparts Street katalogen:AJ skrev:Kani skrev:Hei, AJ
Takk for det1290 synes jeg var relativt rimelig med tanke på utstyrsnivået. Ser ut som en flott sykkel. Gratulerer!
Takk for det :-) .Som hva da?Kani skrev:Jeg falt for råheten til KTM Adventure R, samtidig som det er en del ting jeg savner litt.
Kjenner ikke KTM godt nok til å ha noen formening om hvor mye ekstrautstyr som kan leveres, men har hørt av andre at det skal finnes en god del. Kanskje til og med like mye som det BMW har i sine utstyrkataloger...
Heftig! Adventure r med Karoo 3 burde klare seg greit i terrenget:) har du kjørt på de dekka før, og evt hvordan greier de seg på asfalt? Er litt sugen på noe mer offroad dekk på min Tiger også etterhvert. Er akkurat samme dekkdim på min også mener jeg 90/90/21 foran og 150 bak...lr-80 skrev:Vet at AMD har solgt alle de får i år bortsett fra én 1290. Tror det er greiere med 1190/1190R, men ble anbefalt å bestille innen utgangen av januar for å få sykkel tidlig. Var på verkstedet og så på min 1190 Adventure R igår, satt på Karoo 3 og ekstralys. Om jeg gleder meg? ... ... ... Kom sol tørk opp alt saltet!!!
Samme forann, men du har vel 17-tommer bakdekk, mens på KTM "R" er det 150/70-18 :-)Tobben84 skrev:Heftig! Adventure r med Karoo 3 burde klare seg greit i terrenget:) har du kjørt på de dekka før, og evt hvordan greier de seg på asfalt? Er litt sugen på noe mer offroad dekk på min Tiger også etterhvert. Er akkurat samme dekkdim på min også mener jeg 90/90/21 foran og 150 bak...lr-80 skrev:Vet at AMD har solgt alle de får i år bortsett fra én 1290. Tror det er greiere med 1190/1190R, men ble anbefalt å bestille innen utgangen av januar for å få sykkel tidlig. Var på verkstedet og så på min 1190 Adventure R igår, satt på Karoo 3 og ekstralys. Om jeg gleder meg? ... ... ... Kom sol tørk opp alt saltet!!!
F..k! Her er det nyyyyydelig vær og meldt det neste uke også hvis det hjelper deg noelr-80 skrev:Og der røk denne helgens planer!
Gledet meg til å hente ny sykkel idag, så viser det seg at 2015 1190 Adventure R ikke har fått typegodkjenningen ennå
Så da får vi håpe på litt sludd og snø noen dager :)
Og da var ventetiden over!lr-80 skrev:Og der røk denne helgens planer!
Gledet meg til å hente ny sykkel idag, så viser det seg at 2015 1190 Adventure R ikke har fått typegodkjenningen ennå
Så da får vi håpe på litt sludd og snø noen dager :)