Jaggu på tidepappan skrev:Da er sesongen i gang for min del, digg å kjøre forbi bilkøene igjen :)!

Nå ble vel mye av PMS'en helbredet tenker jeg

Jaggu på tidepappan skrev:Da er sesongen i gang for min del, digg å kjøre forbi bilkøene igjen :)!
Det hele handler vel om å være forsiktig, så går det som oftest bra. Nei man kan ikke kjøre bajass slik det er nå, men poenget er at man får luftet seg litt. Deilig å sitte i helt egne tanker, med en dobbel 06 under leppa mens man cruiser av gårde. HERLIG!Barbarozza skrev:Heldigvis kjørt i så mange år at pms ikke er noe problem lengre i samme grad
Dessuten er det bare februar enda, og det er vinter og for kaldt :) Og muligheten for å tryne er absolutt tilstede og det frister lite, både kroppslig og økonomisk, og dessuten er asfalten kald, og det samme gjelder dekkene så selv med tørre veier kan det gå fort gæernt
En kompis lot seg friste for noen år siden, og 20 meter ned på gårdsveien var det en liten issvull, og vips...masse kåpeskader..
Så kjør forsiktig dere som må eller vil ut nå. Jeg greier fint å vente til påsken, det er som regel en bra start
Har tatt en liten tur med han for noen uker sidenSnikendeugle skrev:Det er ikke noen off-season for denne karen i Oslo:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Ol1u1RF ... e=youtu.be[/video]