Note 4
Det er ikke å slutte :-)åSuperMorten skrev:Det var sånn jeg slutta også. Det gikk ei flaske hver 14 dag..
Ta den i midten for da finner du alltid riktig flaske selv om du blir svimmel og ser trippeltLordShaft skrev:Ja det eneste som er så rart er at jeg ikke har noe abstinenser.... men noe rar kropp må jeg innrømme at jeg har etter jeg kuttet ut snusen.... i dag skal jeg faktisk bruke ditt triks... unne meg en liten av tja, hva skal en velge
Note 4
"Galskap er å gjøre det samme om igjen og om igjen,Jompa skrev:Hvorfor i all verden foreslo jeg å ta opp denne tråden,
og deretter bli mistenkelig stille?
For at røykeslutten går dårlig, mildt sagt dårlig.
Kutta ut morrasrøyken idag, ganske enkelt for at jeg ikke våkna før klokka ti.
Men så var jeg igang igjen.
Har fremdeles lyst til å slutte å røyke, fare for lungekreft og 25 000 /år er motivasjon i massevis,
så da mangler bare litt stahet og styrke.
Ny dag og nye muligheter i morra
Daniel_hoy skrev:Det er masse vanskeligere å starte å røyke enn å slutte. Tok lang tid før jeg fikk taket på røyking når jeg startet. Å slutte et mye enklere. Det er bare å ha litt viljestyrke og ikke ta seg en røyk. Hadde selv ingen problemer med å slutte etter 15-16 år. Bare å stoppe å finne dårlige unnskyldninger for å ta en røyk. Ingen har daua av å slutte å røyke, men mange har daua av å røyke. Lykke til :-)
Jeg synes du har et par gode poeng her. For min egen del vil jeg si at jeg har enorm erfaring i både slutting og begynning, begge deler har jeg gjort veldig mange ganger. Faktisk er det vel like mange ganger både begynne og slutte. Jeg føler meg kvalifisert som rådgiver i "hvordan begynne å røyke", jeg er kanskje ikke like god i "slutting"Jompa skrev:Hei kjellv, vi skal bare slutte med hele sluttinga og heller begynne som rådgivere for de som sliter med å begynne,
det ser nesten ut til å være et like stort problem-![]()
For min egen del trur jeg nok at "rådet" Lordshaft kom med litt lenger opp i tråden hadde funka dårlig-
Jeg kunne fort begynt å overkompensere