Ja, du må ta turen opp hit! Mange bra veier her oppe, jeg har de fleste veiene som jeg syns er verdt å kjøre innenfor en radius på 2 timer. Så det blir en god del turer i nærområdet iløpet av sesongen, mange laaange omveier det går an å ta til Ålesund...LordShaft skrev:Der har vi navnet....eresfjorden var navnetSkjønner jeg må ta med biken til ålesund kjøre mer der oppe.... Har foreldre som bor der enda. Greit å ha Ålesund som base
![]()
Ja skal ha meg ny maskin selv. Er for lite å sitte med en bærbar når jeg skal redigere osv. Samt få den litt mere optimalisert for nettopp redigering![]()
Er noe jeg syns er ålreit å sysle med på kveldene. Bare synd det er så helvetes mye jobb å filme alle scenene. Liker å skifte mellom kameravinkel osv. Men et gopro kamera eller lignende til, også bruke rx100 kompaktkamera til å filme litt med også, så tror jeg det kan bli veldig bra.

Bare å si ifra, så skal du få en kopp kaffe eller noe annet om du kommer innom! Er ikke akkurat så mye hjemme men turnusarbeidet begynner igjen til sommeren så da blir det bedre!
Blir nok en bærbar på meg, må ha muligheten til å ha samme kraften mens jeg er på jobb og har mye fri til å redigere filmer (må ha noe å gjøre på også!

Kjøpte en diger stasjonær for en måned siden, betalte 500kr for en stor Komplett Winter gamer fra 2009, har innstallert windows 10 og Adobe nå ihelga, men har ikke fått testet den enda.
Har ofte tenkt på det der med å skifte kameravinkel, men jeg blir ofte så opphengt i å kjøre at jeg glemmer hele greia... Har jo med meg en haug med fester, men kameraet blir oftest på samme plass hele tiden

Hvor lenge kan du ta opp lyd med 2GB minnekortet som følger med Zoom'en?
Plassering... tror det er baklomma på kjørejakka som blir best for min del, men nå har jo ikke akkurat K1100RS noen prominent eksoslyd da, høres ut som en symaskin på speed