Bjerknez skrev:Synes Z800 er tøffe sykler. Jeg har dog aldri kjørt en slik. Kun prøvesittet og bortsett fra litt hard sal og litt mer fremoverlent sittestilling enn jeg har på Triplen så likte jeg den. Men som sagt... kun prøvesittet så erfaringsgrunnlaget er ikke akkurat det beste
Når det kommer til farge så mener jeg den bør se slik ut:
Er ikke så ofte jeg anbefaler den sykkelen med mest farger da jeg er svak for svart, men jeg synes en kawasaki skal være litt grønn. Akkurat som den på bildet. Men ikke noe mer grønt enn dette.. det blir for mye
Dog er dette VELDIG subjektivt :-)å
Er enig i det, men med tanke på at kjøreutsyret mitt er svart og hvit tror jeg svart vil passe bedre
Z800E i grøn er heller ikke like tøff som Z800 i grønn, etter min mening.
http://www.kawasaki.no/no/products/spor ... QtYUVsMDF0
Olav K skrev:Jeg har prøvd en fulleffekt Z800, og likte den godt.
Det er en "voksen" sykkel med tanke på den føles stor å sitte på (ikke negativt ment, gir en romslig kjørestilling) Etter min smak er den litt tung, (spesielt når man skal flytte på den manuelt) men det merker du mindre til når du kjører. Fin motor og nydelig gearkasse.
Kjørte ikke langt nok til å kjenne om salen var for hard.
Var å så på den hos den lokale forhandleren her, og den så en del større ut enn ande i samme sjanger. Jeg tenker at dette er en sykkel jeg kan ha i en del lengere tid i forhold til å kjøpe en Z300 eller liknende. Noe jeg ikke vokser av meg så fort, også får jeg jo dobbel effekt av hva jeg starter med når jeg går opp til A lappen.
Sattser på at de har noen av Z sykklene på MC messa som kommer nå så får jeg tatt en bedre titt på den