Herlig! Da regner jeg med du får din, før jeg får testa min.Bjerknez skrev:Da har jeg også bestillt meg en Blaster Sidekick fra MCoslo![]()
Satser på du kommer med en utfyllende rapport hvordan den fungerte i praksis.

Herlig! Da regner jeg med du får din, før jeg får testa min.Bjerknez skrev:Da har jeg også bestillt meg en Blaster Sidekick fra MCoslo![]()
Jepp. Den skal testes førstkommende helg hvis jeg har den før det. Må jo vaske sykkelen før jeg evt. drar på messaOrion skrev:Herlig! Da regner jeg med du får din, før jeg får testa min.Bjerknez skrev:Da har jeg også bestillt meg en Blaster Sidekick fra MCoslo![]()
Satser på du kommer med en utfyllende rapport hvordan den fungerte i praksis.
Sant nok, men hadde kostet et par kroner å kommet meg frem og tilbake også, så regner med prisen ville blitt omtrent det samme.evike skrev:Synd du bor så langt unna og dermed neppe kommer til Lillestrøm denne helgen, for da kunne du kanskje gjort disse innkjøpene adskillig billigere.
Jøss! Det var noe annet enn klistremerker og varmluftblåserejongsanim skrev:Kjøpte denne her i dag.. Henter på lørdag før messa
Blå fargen var finere enn jeg trodde! Og må jo ha traktor for å pløye gjennom morgenrushet i Oslofreddy123 skrev:grattisfin blåfarge
blå er yndlingsfargen min haha
![]()
liker godt utseende ellers også på de tigerne til at det er traktor
jongsanim skrev:Kjøpte denne her i dag.. Henter på lørdag før messa
Flott sykkel, og bra det er flere Tiger 800 eiere her innejongsanim skrev:Kjøpte denne her i dag.. Henter på lørdag før messa
freddy123 skrev:grattisfin blåfarge
blå er yndlingsfargen min haha
![]()
liker godt utseende ellers også på de tigerne til at det er traktor
Vurderte en overligger fra 14, men ble en brukt 13 isteden... Ble en del billigere samt en del ekstrautstyrTobben84 skrev:Flott sykkel, og bra det er flere Tiger 800 eiere her innejongsanim skrev:Kjøpte denne her i dag.. Henter på lørdag før messa![]()
kjøpte du overligger eller er det en brukt 2013?