Takktakk. Er veldig fornøyd med MSX'n! Tror det blir en morsom sommer med denneElolz skrev:Grattis med blogg, sykt tøff MSX!

Takktakk. Er veldig fornøyd med MSX'n! Tror det blir en morsom sommer med denneElolz skrev:Grattis med blogg, sykt tøff MSX!
Legg ut hvilken type motor og årgang det er så kanskje du får hjelp til å finne det du trenger.Jona88 skrev:må jo ikke glemme DAX'n da! angående den så holder jeg på med skifte av toppakning på en motor som stod i denne da jeg kjøpte den. men det ser ut til at det er litt vanskelig å få tak i deler til akkurat denne motoren,så jeg få bare holde ut med originalmotoren inntil videre :-)
Bildet er tatt på Nøtterøy, litt utenfor Tønsbergsvein690 skrev:Hvor er det bildet tatt?
Stilig!Jona88 skrev:men fikk et bilde ved en gammel BPstasjon
Jeg digger også denne stasjonen! I dag er den et museum og verksted, vist jeg ikke tar helt feil?jongsanim skrev:Digger den stasjonen, har svigerforeldre på Tjøme og ser alltid langt etter den der.. De har en gammal bil på taket og
Hva brukes bygget til i dag? Klubbhus?
Er uansett bare å kjøre til Tønsberg og følge skilting mot Tjøme. Den ligger rett ved hovedveien, you can't miss it!LordShaft skrev:Helvete så stilig... er det noen som har nøyaktig posisjon i google maps? Her hadde vært kult å kjørt innom å tatt noen bilder