Jo, den tvinger deg litt bakover når du står

Har noe bedre balanse stående uten den.
Men helt til å leve med spør du meg.
Du kan jo vente til Mama er på veien,
så er du velkommen til å prøve før kjøp

Halloyen i Bæærgæ`n.Misha skrev:Hallaien![]()
Så det er drone-flyging som er den nye vinteraktiviteten? Ikke redd for naboer med paintball-gønner?
Nix, de indikerer for og akterLordShaft skrev:styrbord og babord eller![]()
Duppeditten til far gjør mye rart :-) Den durer, spinner propeller, tarseg ut, lyser flott å det er ikke ende påJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?
Hahaha satan så denne fikk meg til å leJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?
I morra går Mama-Tiger på veien igjen, så da kan det hende vi blirLordShaft skrev:Hahaha satan så denne fikk meg til å leJompa skrev:Laga du effekter til noen av Star Wars-filmene ?![]()
![]()
Jeg ser logikken nå når du nevner det Ojda,
Maartens Import?? Skal du ha nye dempere? Eller er det noe i veien med StorTigern din??Busa Trond skrev:Ser det er noe konstabel klaging på propellorgien våres ojda![]()
Her hjemme gikk halve tigern til Maartens for transplantasjon.
Gratulere med uttak i dag
Slår på stortromma i årOlav K skrev:Maartens Import?? Skal du ha nye dempere? Eller er det noe i veien med StorTigern din??Busa Trond skrev:Ser det er noe konstabel klaging på propellorgien våres ojda![]()
Her hjemme gikk halve tigern til Maartens for transplantasjon.
Gratulere med uttak i dag
Og grattis til deg Ojda med uttak av TigerMama.... godt å få sine kjære hjem igjen :-)