Bjerknez skrev:Da ser det jo ut til at de fleste velger lørdagen og Supermorten har allerede bestemt seg for å ta sykkelen samt kjøpt biletter. Måtte det komme snøfall den dagen![]()
Altså hvis jeg forsto det riktig...
Blir det varmegrader og veiene ikke er glatte så tar jeg sykkelen på lørdag![]()
Er det noen som vet om det er varmt i messehallen? Gidder ikke å dra av meg ALLE mc klærne... :-)å
Da blir jeg med degStaven skrev:Fått lurt til meg to gratis billetter så må jo reise :)
Må jo spare inn på NOEmortenolb skrev:Har du kræsja sykkelen og skal bli fattig nå, eller?
Mener det står at de er verdt 190kr på gratisbilettene mine... Jeg klarer å bruke de 190 kronene på noe annen drit likevel... (så det er ikke mye spare...Bjerknez skrev:Må jo spare inn på NOEmortenolb skrev:Har du kræsja sykkelen og skal bli fattig nå, eller?
Jeg vet av erfaring at det pleier å florere av slike gratisbilletter rundt om kring så hvis jeg sparer 190,- bare for å sende en forespørsel så gjør jeg detMLeikarnes skrev:Mener det står at de er verdt 190kr på gratisbilettene mine... Jeg klarer å bruke de 190 kronene på noe annen drit likevel... (så det er ikke mye spare...Bjerknez skrev:Må jo spare inn på NOEmortenolb skrev:Har du kræsja sykkelen og skal bli fattig nå, eller?)
Sku hatt en egen donasjonsknapp dumortenolb skrev:Du eter med andre ord ekstremt mye pålegg![]()
Jeg tar gjerne imot gratisbillett, altså. Jeg er jo faktisk fattig