Føles fortsatt litt som jeg er den eneste i norge som liker detta bandet. Har ikke hørt en annen person si at de liker det

Du må definitivt lufte mere av musikk tipsene dine....for dette er virkelig i min gateKani skrev:Ja, Whitesnake har jeg alltid hatt sansen for, men ikke favoritten; på langt nær.KåreDump skrev:Ser det er en del Whitesnake-fans her.
Her er en annen gruppe som jeg liker godt. Ligner mye på gruppa Live (da de enda hadde Ed Kowalczyk som vokalist, vel og merke)
Supert! Live trenger jeg vel ikke introdusere, for liker du denne typen musikk, så er Live det nærmeste Gud du kommer (igjen med Ed som vokalist, selvsagt).LordShaft skrev:
Du må definitivt lufte mere av musikk tipsene dine....for dette er virkelig i min gate![]()
Note4
I EN ESKE????!!!!LordShaft skrev:i en eske
Ja, men slik blir det bare når en flytter, jeg har noen plater som jeg rangerer langt høyere enn Live platene mine, selv om de er helt i toppenKani skrev:
Live-plater i en eske.... The horror!
De skal stå på en hylle i stua!:-)
Jo, har hørt en del på Matchbox 20.LordShaft skrev:
Men fy flate jeg har hatt noen gode stunder med Live durende på popanelgget
vet ikke om du har hørt om Rob Thomas, vokalisten i Matchbox 20...
Tøff den, men jeg liker versjonen fra Oltedal bedre!Olden skrev: Jeg liker også den rocka cover versjonen til låten "Chandelier" fra SIA