Der var det mye fint å titte på, men sånn ca et par timer holder for meg.
Jeg var jo litt lite strategisk og handlet meg hjelm med en gang også.
Litt dyr, men satser på at GT-Air er bra saker.

Litt bilder fra messa
...flere bilder kommer...
Triumph sin Scrambler - ikke dumt eksosanlegg på den

Snasen lakkering og sykkel

På vei hjemover angret jeg litt på at jeg ikke hadde tatt MC'n likevel - fikk et par kraftige steinsprut

En effekt av messe-besøket var ihvertfall helt klar når jeg kom hjem - nå skulle MC'n på veien.
Måtte jo teste den nye hjelmen også.
Tok turen via Lahell og deretter strake veien nedover vestkysten av Hurumlandet. Tok det helt rolig i alle skyggepartier, men det var greit, ingen is - selv ikke den skyggefulle dalen før Tofte (men smeltevann kan nok fryse på der fortsatt en periode om det er en kjølig natt f.eks.)
Grimsrudbukta - samme dato for sesongstart som ifjor og bilde fra samme sted

Holmsbu - tok en U-sving ute på kaia uten å sette foten i bakken, så teknikken sitter rimelig bra

Tofte

Det var et par nye trafikkforhold
- ny 70-sone forbi noen hus et stykke etter Klokkarstua (80-sone tidligere)
- veiarbeid med kun 1 fil og trafikklys et stykke før Tofte. Ganske grusete i den ene filen som vær åpen, men greit i hjulsporene.
- den store omleggingen av veien før Tofte (for å få mindre svinger) begynner å ta form
- ditto lysregulering nede i Tofte sentrum
På turen var det ellers et par bilister som jeg vurderte å snu og kjøre etter og stoppe for å spørre hvorfor de kjørte helt over i motgående kjørebane. (De korrigerte først når de så meg.) Jeg fatter ikke hvor sløve enkelte er...