Da er 2 stk besiktiget....
Intruderen blir det ikke....mye kjørt de siste 3 åra (eieperioden til nåværende eier), men lite vedlikehold..så bra ut på bilder, men med egensyn bar den tydelig preg av å være mest brukt, og lite stelt....og stell trenger jo en slik sykkel for å kunne bevare utseende :)...den var også oppgitt i miles på km.stand noe jeg fikk vite først når jeg stod der. Trivelig kar, hadde nettopp kjøpt seg ny bruktMC...en Yamaha Dragstar 1100

....
Så da var det Yamahaen;
Dragstar 1100 ...den appelerte mer til meg....eieren har hatt den i 7 år, kjørt 35.000 km på den, og denne var pent holdt og fremstod med alle servicer, pusset og stelt og påkostet litt for ekstra komfort hva gjelder bl.a. ekstramotorbøyle med fothvilere, sissybar, vesker, ekstra lykter og silvertail effektanlegg...men den er svær ja....bredspora på alle måter, både hva gjelder sittestilling, og armplassering....men må si jeg trivdes i "posisjonen". Har nå prisdialog med eier...så får vi se :)
Men...en ting må jeg bare nevne her...innerst i garasjen hadde han sin nyanskaffelse......en 2 år gammel
Triumph Rocket III...i sort og chrome, vi snakker 2300 ccm..

..den stod der under et trekk og i det trekket ble tatt av for å vise frem, kjente jeg det kvakk til i meg....DET var lekkert sykkel....du snakker...vannavkjølt tresylindret rekkemotor, med elektronisk innsprøyting, veier 320 kg og skal etter sigende gjøre 0-100 km/t på ca. 2,8 sekunder. Den nye stolte eieren kunne fortelle at denne sykkelen krevde en heeeelt annen kjørestil en hva han hadde tillagt seg ved kjøring av Dragstaren...første lyskryss, lyset ble grønt...og han hadde fått hjulløft...ikke fullt så tøft om du ikke selv velger å få det :)
Triumpg Rocket III :
http://www.bikez.com/motorcycles/triump ... i_2007.php
(sykkelen ser langt bedre ut i vrkeligheten enn hva et bilde greier "å fange" :)
Well well...tilbake til finn.no....nye sykler..nye muligheter....mens både nåværende eier av Dragstaren og meg som potensiell kjøper...tenker oss om
(Årsak til edit: Oppdatert linken....skal funke nå :) )