Jeg koblet min TomTom rett på batteriet med kabelsko! :-)
Brukte den 1 uke nede i Europa i sommer. Jeg tok ut kontakta ved festet på styret hver kveld og det var ikke antydning til strømtap.
Biltema f.eksAshland skrev: Hvor finner evt ett slikt relé?
Må vel ha en kabelløsning da. Jeg har brukt Autocom i åresvis. Har et gammel som kan selges billig og tror jeg.Orion skrev:Skulle likt og fått lyden fra GPSen på øret under kjøring. Må man kjøpe inn dyrt intercom-sett, eller finnes det billigere løsninger?
GPSen blir å hente strøm fra sykkelen, så skulle hatt en headsetløsning som ikke går batteritom med en gang. Ser for meg bluetooth trekker mye strøm. Erfaringer?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Her er en skikkelig Rema 1000 løsning fra franske Astumania: http://www.astumania.com/catalog/produc ... ef5fa116ad" onclick="window.open(this.href);return false;Orion skrev:Skulle likt og fått lyden fra GPSen på øret under kjøring. Må man kjøpe inn dyrt intercom-sett, eller finnes det billigere løsninger?
GPSen blir å hente strøm fra sykkelen, så skulle hatt en headsetløsning som ikke går batteritom med en gang. Ser for meg bluetooth trekker mye strøm. Erfaringer?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Autocom så interessant ut. Den du har liggende. Er det med bluetooth eller kun kabel?JohnnyTh skrev: Må vel ha en kabelløsning da. Jeg har brukt Autocom i åresvis. Har et gammel som kan selges billig og tror jeg.
Det er kun kabel. Toppmodellen kan bygges ut med blåtann. Dvs på de eldre modellene så var det sånn. Aner ikke hvordan det er på de nye. Jeg har 4 stk. Alle virker, til og med den eldste som sikkert er over 15 årOrion skrev:Autocom så interessant ut. Den du har liggende. Er det med bluetooth eller kun kabel?JohnnyTh skrev: Må vel ha en kabelløsning da. Jeg har brukt Autocom i åresvis. Har et gammel som kan selges billig og tror jeg.