heisann jeg er 182 høy og klarer fint lengre dagsturer med min sportster iron 883 , den er mindre og mer leken en de største cruiserne , men den mangler en del futt og nedleggsvinkel visst man skal sammenligne mot alt annet en cruisere omtrent.
sportstern har 52hk org som 883cc du får dem også som 1200cc og da har dem noe mere. dette er en sykkel som er noe mindre en mye annet av cruisere der ute og skal man nevne en konkurent så blir det yamaha sin bolt.
men jeg ser du skriver du er fersk mc fører, og det er som mange andre nevner her at det er ikke sikkert du er en cruiser type når du har kjørt det litt, men derfor vil jeg råde deg til og ikke kjøpe den dyreste sykkelen med en gang og prøv litt forskjellige ting også.
men jeg er storfornøyd med min sportster ihvertfall og koser meg mye bak styret med noen herlige svinger en varm sommer dag
så da ønsker jeg lykke til og til syvende og sist så er det som en annen nevner også velg med hjerte alt annet blir feil, så får du heller skifte ut dersom det skulle vise seg at det ikke var noe for deg.
uansett hva du går for så er 2 hjul 5 ganger så morsomt som 4 hjul og bur