Og er begynt å strippe veteranen. Ny ramme på den i år

Så det vil være realistisk å anslå at jeg klarer denne jobben på 2 timer? Greit å vite når den tid kommer....mest sannsynlig etter denne sesongen. Da blir jeg å sjekke pris på verksted kontra å gjøre det selv. Tar de bare betalt for arbeidstimer og olje samt vanlig service med bytte av oljer så kan jeg spandere på meg å få det gjort siden jeg ikke har alt av verktøy endaZZR-Erling skrev:Nei....blir bare gjetting for jeg gjør jo endel annet innimellom..1t eller 2..noe sånt. Går endel tid med hjul og calippere også da.LordShaft skrev:Lang tid du anslår at du brukte på denne jobben?ZZR-Erling skrev:Nettopp ferdig med å skifte olje i beina på GSXR1000. Ikke no hokus pokus, men greit å få det gjort. Fulgte spec og da ble det 124mm med luft.
Vet ikke på S1000RR da, men du må få komprimert fjæra, kila imellom...og skrudd av toppen slik at du får ut fjæra og får luftet og tømt den skikkelig..kanskje ligger det noe på Youtube.LordShaft skrev:Så det vil være realistisk å anslå at jeg klarer denne jobben på 2 timer? Greit å vite når den tid kommer....mest sannsynlig etter denne sesongen. Da blir jeg å sjekke pris på verksted kontra å gjøre det selv. Tar de bare betalt for arbeidstimer og olje samt vanlig service med bytte av oljer så kan jeg spandere på meg å få det gjort siden jeg ikke har alt av verktøy endaZZR-Erling skrev:Nei....blir bare gjetting for jeg gjør jo endel annet innimellom..1t eller 2..noe sånt. Går endel tid med hjul og calippere også da.LordShaft skrev:Lang tid du anslår at du brukte på denne jobben?ZZR-Erling skrev:Nettopp ferdig med å skifte olje i beina på GSXR1000. Ikke no hokus pokus, men greit å få det gjort. Fulgte spec og da ble det 124mm med luft.
Note4