Går det an å "få kjørt fra seg" i det paddeflate Østfold altså???Bjerknez skrev:Slike videoer går ikke inn på meg lenger. Føler jeg har fått kjørt fra meg så langt egentlig![]()
Det er nok flere svinger her enn du forestiller deg gittOlav K skrev:Går det an å "få kjørt fra seg" i det paddeflate Østfold altså???Bjerknez skrev:Slike videoer går ikke inn på meg lenger. Føler jeg har fått kjørt fra meg så langt egentlig![]()
![]()
Jeg ser for meg at de eneste svingene som innbyr til litt nedlegg er i de rundkjøringene der man skal rett fram eller ut til venstre... men det er mulig det bare er jeg som er ørlite bortskjemt
Bjerknez skrev: Det er nok flere svinger her enn du forestiller deg gitt![]()
Men kan nok uansett ikke måle seg med det mekka du bor i. Men vi får vertfall kjørt da![]()
I fjor teller ikkeOlav K skrev:Bjerknez skrev: Det er nok flere svinger her enn du forestiller deg gitt![]()
Men kan nok uansett ikke måle seg med det mekka du bor i. Men vi får vertfall kjørt da![]()
DET er sant... i år har dere hatt en fin og tidlig vår.... ifjor var det motsatt, såvidt jeg minnes
Vi tar fergen over 23 juni... planen er 14 dager på tur, men om formen og været tillater det, er det mulig jeg strekker turen noe lengre. Får se. Jeg har ikke vært på de kantene før, så jeg gleder meg noe hinsides for å si det mildtOlden skrev:Det var en flott video!![]()
Fikk sett hele filmen, og jeg kjente meg igjen flere plasser fra min tur i alpene i fjor. :-)
Merker at det kribler litt med å komme seg nedover igjen. Det er heldigvis ikke så veldig lenge til! (reiser 30.mai)
Når skal du/dere nedover? :-)
LordShaft skrev:Det er vel fint liten tvil om hva som skjer i dag![]()
![]()
![]()
"Liker".LordShaft skrev:Uansett hvor mye jeg har fått kjøre her hjemme, så setter fortsatt slike turer jævlig sterke preg på meg. Dette er definitivt det jeg liker best med mc livet. Slike turer. Å du kan ta deg hardt på at jeg skal bli å prioritere det tungt framover.... En tur hvert år som et minimum!
ojda skrev: Glimrende![]()
![]()
![]()
Det blir vel nok en dag i garasjen, med skrape, maling og Sicaflex