ØK: Eff.anlegg til gsxr1000 k6 og tankveske
-
- Motorsykkelen din: Suzuki Gsx-r 1000
ØK: Eff.anlegg til gsxr1000 k6 og tankveske
Som topic så ønsker jeg og kjøpe tankveske og eff.anlegg :)
Sykkelen er en 2006 mod.
Sykkelen er en 2006 mod.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: ØK: Eff.anlegg til gsxr1000 k6 og tankveske
Tja... vanskelig å gi råd når du ikke gir oss noen preferanser på hva du ønsker.
Det finnes mange forskjellige tankvesker og løsninger. Det samme gjelder effektpotter.
Det finnes mange forskjellige tankvesker og løsninger. Det samme gjelder effektpotter.
-
Tankvesken er viktig at er enkel og montere og avmontere, og at den ikke riper lakk. Og helst så lite synlige festemidler som mulig når vesken er av. ( har lite greie på dette )
Eff.anlegg er jo da kun ny lydpotte jeg tenker på.. Helst så lite bråkete som mulig
Men savner litt dyperer lyd i sykkelen..
Kom gjerne med forslag og linker til gode produkt :) Spes tankveske er vel ikke så fryktelig dyrt, så kan vel likegreit kjøpe dette nytt?
Men er ett hav og velge i og jeg har null erfaring
Eff.anlegg er jo da kun ny lydpotte jeg tenker på.. Helst så lite bråkete som mulig

Kom gjerne med forslag og linker til gode produkt :) Spes tankveske er vel ikke så fryktelig dyrt, så kan vel likegreit kjøpe dette nytt?
Men er ett hav og velge i og jeg har null erfaring
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Gå inn å se løsningene til tankbag hos kriega...definitivt det kuleste alternativet for r sykkel.
Effekt potter er det veldig mange av... en god regel er lang potte gir dypere lyd. Liten kort potte gir høy lysere lyd. Jeg vet flere som har kjøpt Leo Vinc til Suzuki. Søk litt på YouTube på din sykkel å se hva folket har
Note4
Effekt potter er det veldig mange av... en god regel er lang potte gir dypere lyd. Liten kort potte gir høy lysere lyd. Jeg vet flere som har kjøpt Leo Vinc til Suzuki. Søk litt på YouTube på din sykkel å se hva folket har
Note4
- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Uten noen som helst kompetanse på dette, så synes jeg yoshimura anlegg ser bra ut på 1000.
Kona til ZZR-Erling har en 1000, modell husker jeg ikke. Se i bloggen hans der er det bilde av sykkelen.

Kona til ZZR-Erling har en 1000, modell husker jeg ikke. Se i bloggen hans der er det bilde av sykkelen.

-
Ja har sett såvidt på youshimura..
Hvor får man kjøpt slik billigst da? Hvordan er det med eksosventil og slip on eksos?
Hvor får man kjøpt slik billigst da? Hvordan er det med eksosventil og slip on eksos?
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Eksosanlegg er helt klart billigst å kjøpe fra USA....
Skal se om jeg klarer å finne igjen de sidene jeg selv har bestilt fra tidligere
Skal se om jeg klarer å finne igjen de sidene jeg selv har bestilt fra tidligere
-
En liten bump om noen skulle ha noe brukt di ville selge :)
Hei..nu er vel kronekursen litt svak mot USD, men sjekk More Power Racing: http://www.morepoweracing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Har handlet endel eksos derfra. Helanlegg er å anbefale, men seff dyrt da. Mor bruker Bagster tankbag med trekk på sin K8.
Har handlet endel eksos derfra. Helanlegg er å anbefale, men seff dyrt da. Mor bruker Bagster tankbag med trekk på sin K8.
- Tomgsx-r
- Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
Jeg byttet nettopp min leovince mot type shorty potte. Er også Db-killer til den.
Den har stått på sykkelen en sesong siden ny. Dette er på en k4, men mulig det passer rett over :-)
https://www.youtube.com/watch?v=4Lp6valZPls" onclick="window.open(this.href);return false;
Lik eksos som på link, men dette er da uten Db-killer montert.
Den har stått på sykkelen en sesong siden ny. Dette er på en k4, men mulig det passer rett over :-)
https://www.youtube.com/watch?v=4Lp6valZPls" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk http://www.motomummy.com" onclick="window.open(this.href);return false; rimlig på frakt og skriver ned toll verdien og sender fort.
-
Selger du leovincen?Tomgsx-r skrev:Jeg byttet nettopp min leovince mot type shorty potte. Er også Db-killer til den.