:-)

Absolutt!Bjerknez skrev:Dette ser bra ut AJ![]()
Tenker det klør litt i fingrene nå
Akkurat dette var noe av det som jeg ble skuffet over da jeg hadde en lengre prøvekjøring av Ktm 1190 Adv i fjor før jeg kjøpte R1200GS.Æljen skrev:Salen var forferdelig hard og passet ikke meg. Ble også overrasket over holkene. De var små/trange selv uten hansker. Mange ukjente knapper, men det venner man seg vel til.
Opplevd kvalitet er ikke et sannhetsbevisBringisen skrev:Akkurat dette var noe av det som jeg ble skuffet over da jeg hadde en lengre prøvekjøring av Ktm 1190 Adv i fjor før jeg kjøpte R1200GS.
Den opplevde kvaliteten og følelsen var ikke på nivå med det jeg var vant med, her er BMW i en klasse for seg. Man blir fort godt vant, og det har sikkert ikke like mye å si for alle.
Har sett en video på youtube der en klager på at knappene føles billige ut på den nye Gs'en. Så denne opplevde kvaliteten er vel individueltZadnez skrev:Akkurat dette var noe av det som jeg ble skuffet over da jeg hadde en lengre prøvekjøring av Ktm 1190 Adv i fjor før jeg kjøpte R1200GS.
Den opplevde kvaliteten og følelsen var ikke på nivå med det jeg var vant med, her er BMW i en klasse for seg. Man blir fort godt vant, og det har sikkert ikke like mye å si for alle.
Opplevd kvalitet er ikke et sannhetsbevis![]()
Jeg har kjørt både GS og KTM og klarer ikke å se det du ser mht. kvalitet. Tror heller det er måten plasten er utformet. Det at plast ser ut som aluminium gjør ikke kvaliteten bedreJeg opplevde KTMen som en meget god sykkel, og eneste grunn til at jeg kjøpte GSen var at den var en del billigere.
Du får nok en kjempesykkel AJ, med minst like god kvalitet som BMW, uansett hva "fanboysa" sier
1290'en blir seende ekstra stor ut i fronten når vindskjermen er satt i høyeste stilling.LordShaft skrev:Stod å sturderte denne sykkelen nede på Ride i dag, før jeg fikk hentet ut og betalt for sykkelen min. Den er utrolig kul, men den ser veldig stor ut rett forfra.... Er noe der som ikke er konstruert riktig.
Men må si jeg har veldig lyst å prøvekjøre dette "toget" av en sykkel. For den er stor..... spm er føles den like stor som den ser ut![]()