Jeg fikk selv dratt ut sykkelen fra garasjen og fikk ca 12 mil i dag! Det gjorde godt

Jeg skal på ingen måte påberope meg at Østfold er motorsyklistenes mekka, men det er mange fine veistrekninger her i Østfold, men spesielt lange turer blir det så klart ikke. Da må man i såfall bevege seg litt nedover svenskekysten etc.ZZR-Erling skrev:"Liker".LordShaft skrev:Uansett hvor mye jeg har fått kjøre her hjemme, så setter fortsatt slike turer jævlig sterke preg på meg. Dette er definitivt det jeg liker best med mc livet. Slike turer. Å du kan ta deg hardt på at jeg skal bli å prioritere det tungt framover.... En tur hvert år som et minimum!
Den "fiklekjøringa" på støvete veier borti Østfold,er jammen oppskrytt
Takk for det, ja tok en masse bilder, men ikke alle ble like bra..... Driver å lærer meg fotoapparatet litt endafreddy123 skrev:Fint bilde av en fin bimmers :)
Grattis med sesongstarten :)
Det var nok definitivt like godt for meg :-)å Ble mye rett opp og ned kjøring, men det gjorde ingen ting. Godt å bare sitte på biken igjen.... Fikk en del lange blikk i byen i dag. Tydelig flere som kunne tenke seg å begynne sesongen nåOlav K skrev: Men uansett... jeg er sikker på at det var like godt for deg som for meg
Hei, ja den vegen er bygd for mc-kjøring. Hadde første tur på søndag.Olav K skrev:..... det føles jo så bra![]()
Jeg har også rullet en liten tur idag, hadde planer om Tysnestur og gladgassing i svingene bortover mot Hodnanes, men kunder ville ha det annerledes![]()
Men uansett... jeg er sikker på at det var like godt for deg som for meg
Her i Åsane (fossane) var det is i bunnen av bakken klokken 09:00 i dag.... så greit å ta det helt piano denne uken og ett par til. Uansett tempo, så var det helt legendarisk å få sykkelen på veien igjen. Skal få seg en skikkelig skrubb på eksosanlegget i morgen tenker jeg. Så se om det ikke blir rom for litt kjøring til helgen, eller i helgen. Har litt lyst å ta turen til Norheimsund, men usikker på hvor mye snø osv det er den veien... Må vel bare vente til etter påske med slike utfarterBergen skrev:Hmmm, good feeling :-) Blir sykkel til jobb imorgen. I dag gikk webastoen på bilen kl 0600 her uti Bergen vest. Er meldt 3-4+ og oppover imorgen på samme tid
Tommas skrev:Flotte bilder!, Flott sykkel
Takk takkStaven skrev:Nydelig sykkel :) til helgen skal min ut å