Busa Trond skrev: Slår på stortromma i år

Det er den beste tromma det

Busa Trond skrev: Slår på stortromma i år
Du kunne jo bare kjøpt min, den er jo ferdig rigga med sjikkelige fjererBusa Trond skrev:Slår på stortromma i årOlav K skrev:Maartens Import?? Skal du ha nye dempere? Eller er det noe i veien med StorTigern din??Busa Trond skrev:Ser det er noe konstabel klaging på propellorgien våres ojda![]()
Her hjemme gikk halve tigern til Maartens for transplantasjon.
Gratulere med uttak i dag
Og grattis til deg Ojda med uttak av TigerMama.... godt å få sine kjære hjem igjen :-)
Fått baiken på veien ja. Men vi har jo hatt mye vær for tiden, ene dagen må vi klore oss fast i broene for ikke å blåse av, og neste dag er det pent vær og klink is. Men brukte da gyngehesten til jobb i dag faktisk, så får vi se an i morgen. Gislefoss som bestemmer...ojda skrev:Halloyen i Bæærgæ`n.Misha skrev:Hallaien![]()
Så det er drone-flyging som er den nye vinteraktiviteten? Ikke redd for naboer med paintball-gønner?
If they fuck with me, they fuck with my mum.
And shee`s gonna get them good :-)å
Åssen er det på den kanten a, tohjuling på veien?
Bilde av "Pappas lille gull" Som ikke har lært seg fly enda.
Men nye flotte lys, det har den fått
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... gqoddp.jpg[/img]
Nei, i dag var det kun hjemtransport.LordShaft skrev:Godt å få biken på veien ja![]()
Ble det kjørt noe i dag da eller?
Ta deg heller en tur til Vestfold på lørdag du,skal se det at både du og tigern liker detojda skrev:Nei, i dag var det kun hjemtransport.LordShaft skrev:Godt å få biken på veien ja![]()
Sto i klubblokalene, som ikke åpner før 19.00.
Litt klargjøring og en kaffe eller to, for så å kjøre hjem til kone og middag![]()
![]()
Det får heller bli en liten tur i helga(Tom for ØL) Søta bror asap.
Næmmen hører du ikke hva jeg sier da mannKawagutten skrev:Ta deg heller en tur til Vestfold på lørdag du,skal se det at både du og tigern liker detojda skrev:Nei, i dag var det kun hjemtransport.LordShaft skrev:Godt å få biken på veien ja![]()
Sto i klubblokalene, som ikke åpner før 19.00.
Litt klargjøring og en kaffe eller to, for så å kjøre hjem til kone og middag![]()
![]()
Det får heller bli en liten tur i helga(Tom for ØL) Søta bror asap.
Gode veier,god kaffe og kake,nitro og enda mer god kaffe kan vel aldri slå feil
Og når det gjelder rotorer så hold deg til vifta på Exploreren hehe
Er ikke så flink med sterke edle brune dråper. Blir så løyen i håve av det...LordShaft skrev:Fortvil ikke Olav... Dette skal jeg og sikkert flere kunne hjelpe deg med![]()
Ølkrise er ingen ting å spøke med... Selv ser jeg langt større problemer med å gå tom for brune edlere dråper, men hver sin smak
Det er jo det jeg prøver på, men han-derrederre Kawagutten prøver jo åToven skrev:øl-krise er ingen spøk![]()
Du må få handlet inn slik at dette ikke utvikler seg til noe mer alvorlig
Løyen i håve, ble du vel lenge før du var gammel nok til å smake på brune dråperOlav K skrev: Er ikke så flink med sterke edle brune dråper. Blir så løyen i håve av det...![]()
Men ser fram til å få litt hjelp med dette kjøleskapet. Bare du ikke er som han øldrikkeren i eventyret om Askeladden og de 7 hjelperne