http://www.numbeo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Noen oppslag i Adresseavisen, basert på denne databasen:
Trondheim og Stavanger dyreste byer i verden:
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 037049.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Byer som scorer høyt på "livskvalitet":
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 748834.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
(Hvor godt datagrunnlaget er, vet ikke jeg.)
www.numbeo.com - sammenlikning av prisnivå, kriminalitet osv
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Re: www.numbeo.com - sammenlikning av prisnivå, kriminalitet
Betenkelig at trøndere elsker Nissan Leaf.
En gang var det HD, Chevy, John Deere som gjaldt.
Per Sandberg og Mullah Krekar får ta skylda for "forfallet".
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Slike avis innlegg pleier jeg å bla rett forbi. Dette er for meg Se og Hør stoff og det leser jeg aldri. Så sant jeg ikke sitter på et legekontor og stirrer rett ut i luften og det kun ligger ETT blad på bordet som er et Se og Hør.
Men har vert i Trondheim noen ganger og mener og huske jeg likte byen godt... Første gangen jeg var der var jeg vel rundt 13 år gammel. Jeg og min far gikk rundt i Trondheims gater og lette etter folk med bart
Vi (jeg) ble skuffet når jeg fant ut at det kun var en myte

Men har vert i Trondheim noen ganger og mener og huske jeg likte byen godt... Første gangen jeg var der var jeg vel rundt 13 år gammel. Jeg og min far gikk rundt i Trondheims gater og lette etter folk med bart

- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Jeg leser all mulig slags dritt, inkludert Se og Hør, Dagbladet og VG. Knapt noen hemninger i så måte.Bjerknez skrev:Slike avis innlegg pleier jeg å bla rett forbi. Dette er for meg Se og Hør stoff og det leser jeg aldri. Så sant jeg ikke sitter på et legekontor og stirrer rett ut i luften og det kun ligger ETT blad på bordet som er et Se og Hør.![]()
Men har vert i Trondheim noen ganger og mener og huske jeg likte byen godt... Første gangen jeg var der var jeg vel rundt 13 år gammel. Jeg og min far gikk rundt i Trondheims gater og lette etter folk med bart![]()
Hva skulle dere med trøndere med bart - spre de utover landet så de kom hele nasjonen til gode?
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Enig i at det er betenkelig at så mange kjøper Leaf. Det kunne vært enda verre - de kunne kjøpt Tesla.Jompa skrev:Betenkelig at trøndere elsker Nissan Leaf.
Ser fram til at det blir slutt på den urimelige forskjellsbehandlingen av bilister, og sponsingen av elbiler som Tesla, for
"fiffen".
Var forøvrig i, og rundt, Trondheim i dag. Ikke mye HD å se. De fleste fra de HD-infiserte tradisjonelle
bikerklubbene befinner seg muligens i alderssegmentet mellom 50 og 70, og det er ikke så mye futt i dem
lengre..
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Tesla = Asker-Volvo

-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg var vel ikke mer enn rundt 10 år gammel så det var vel sikkert kun for morroskyld.gsx750_80 skrev:Jeg leser all mulig slags dritt, inkludert Se og Hør, Dagbladet og VG. Knapt noen hemninger i så måte.Bjerknez skrev:Slike avis innlegg pleier jeg å bla rett forbi. Dette er for meg Se og Hør stoff og det leser jeg aldri. Så sant jeg ikke sitter på et legekontor og stirrer rett ut i luften og det kun ligger ETT blad på bordet som er et Se og Hør.![]()
Men har vert i Trondheim noen ganger og mener og huske jeg likte byen godt... Første gangen jeg var der var jeg vel rundt 13 år gammel. Jeg og min far gikk rundt i Trondheims gater og lette etter folk med bart![]()
Hva skulle dere med trøndere med bart - spre de utover landet så de kom hele nasjonen til gode?