Done!Sopranoo skrev:Sett meg opp under OSLO :)))

Done!Sopranoo skrev:Sett meg opp under OSLO :)))
Will doBjerknez skrev:Velkommen skal du væreAshland skrev:Hei!
Før meg gjerne opp i Østfold, holder til i Halden![]()
Gi fra deg en lyd hvis du vil ut å kjøre eller vil skravle litt over en kaffe så kan vi møtes og slå av en prat
Kjører stort sett hver dag jeg så skal du ut å kjøre en liten tur så bare gi meg beskjed så møter jeg opp på null komma niksAshland skrev:Will doBjerknez skrev:Velkommen skal du væreAshland skrev:Hei!
Før meg gjerne opp i Østfold, holder til i Halden![]()
Gi fra deg en lyd hvis du vil ut å kjøre eller vil skravle litt over en kaffe så kan vi møtes og slå av en prat![]()
Ble en liten luftetur tidligere i uka, men forsatt litt kaldt ute.. Har lagt inn bestilling på godt påskevær :[-o<
DoneTonys skrev:Sett meg opp på Vestfold da :-)
Har sendt deg PMKawagutten skrev:Er det noen som har fri,tatt ut mc`n og kunne tenkt seg en dagstur på Onsdag 18/3,tenkte på å kjøre fra sånn ca kl 11 til rundt kl 18 så lenge helse og vær er med.Ser foreløbig greit ut på yr og hadde jo vært mer moro med flere :-)
Er en stund siden sist jeg var der nå og sier selvfølgelig ifra når jeg vet det blir tur overBjerknez skrev:Har sendt deg PMKawagutten skrev:Er det noen som har fri,tatt ut mc`n og kunne tenkt seg en dagstur på Onsdag 18/3,tenkte på å kjøre fra sånn ca kl 11 til rundt kl 18 så lenge helse og vær er med.Ser foreløbig greit ut på yr og hadde jo vært mer moro med flere :-)![]()
Du har vel så vidt jeg vet ikke vert her i Østfold ennå, så hvis du vil ha en dagstur så kan du bare komme hit så skal jeg finne noen flotte MC veier![]()
Jeg har "fri" og sykkelen er står klar så det er bare å ta seg en tur![]()
Føler ikke jeg har spesielt lyst til å ta Horten fergen SÅ ofte, hehe.
Da er du ført opp på listaFjeldern skrev:Kan melde meg på Hedmark, og forsåvidt Oppland, ettersom jeg studerer i Gjøvik for øyeblikket.
Sikker på det?Plumber skrev:Jeg bør slettes fra Akershus, Oslo og Omegn....
Den er grei, vet duPlumber skrev:Kan jo melde meg på listen igjen hvis kroppen kommer seg... og jeg kjøper sykkel igjen.
Husker bare at det var litt dumt da jeg sendte ut invitasjoner til turer, og folk hadde flyttet, mistet lappen, solgt sykkel mm