LordShaft skrev:Twin = sinnsykt fin lyd på sykkelDelRey83 skrev:Takk dere! :-) må innrømme at jeg ikke har store peilingen på de forskjellige motortypene på MC så twin sier meg ikke så mye![]()
![]()
Trenger ikke gjøre det vanskeligere for deg enn det
Ducati har typisk twin lyd (blandt flere)
Ja....??ojda skrev: Og ny muntlig kontrakt på ny sykkel er skrevet![]()
Hah! Ikke jeg hellerMoffa skrev:Ja....??ojda skrev: Og ny muntlig kontrakt på ny sykkel er skrevet![]()
Neida, jeg er overhodet ikke nysjerrig :-)å
Hvordan lukter en BMW på en lang vei kontra en kort?LordShaft skrev:Hahaha SPENNINGEN er i taket![]()
![]()
Det lukter BMW på lang lang vei
Ja, du har vel fortsatt en flaske lite brukt Braastad VSOP stående du, så det ordner seg nokBjerknez skrev:Siden vinneren må overrekke en flaske til Ojda så tipper jeg at du har kjøpt en Triumph Street Triple R![]()
Da blir det vinn vinn for meg. Har du ikke kjøpt en Street Triple så slipper jeg å kjøpe en flaske med dyre dråper, og har du faktisk kjøpt en Triple så skal jeg med glede kjøpe en flaske til deg
Så du har kjøpt en Street Triple altså?ojda skrev:Ja, du har vel fortsatt en flaske lite brukt Braastad VSOP stående du, så det ordner seg nokBjerknez skrev:Siden vinneren må overrekke en flaske til Ojda så tipper jeg at du har kjøpt en Triumph Street Triple R![]()
Da blir det vinn vinn for meg. Har du ikke kjøpt en Street Triple så slipper jeg å kjøpe en flaske med dyre dråper, og har du faktisk kjøpt en Triple så skal jeg med glede kjøpe en flaske til deg