Trondgv - KTM 690 Duke R - Ut på tur aldri sur
Re: Trondgv - KTM 690 Duke R
Da var sykkelen min
må bare få den forsikret slik at de kan hente ut skilter og jeg får betalt, så kan jeg få den hjem. Legger med bilde i morgen

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Re: Trondgv - KTM 690 Duke R, sykkel er kjøpt!
kjenner til den følelsen det er og vente på sykkel og lappen var der ifjor selv
hver gang det varfint vær og jeg ikke hadde no spessielt og drive med så tenkte jeg nå hadde det vært digg med en sykkeltur ikke at det hjalp noe særlig på ventetida men
det blir a2 du kjøper da med 48hk eller

Blir vel 44hk den er registrert som på grunn av vekta, men blir jo registrert som mellomtung da :). Prøvd å få kontakt med kjørelærer i dag, men det var ikke like lett, så nå venter jeg på svar på SMS. Her er forresten et bilde av sykkelen. Speil og noen småting var ikke montert på bildet, men forhandler fortsatte monteringa av dette når jeg forlot glisetfreddy123 skrev:kjenner til den følelsen det er og vente på sykkel og lappen var der ifjor selvhver gang det varfint vær og jeg ikke hadde no spessielt og drive med så tenkte jeg nå hadde det vært digg med en sykkeltur ikke at det hjalp noe særlig på ventetida men
![]()

Da var sykkelen vel hjemme. Eneste jeg reagerte på var at abs lyset lyser hele tiden. Skal det gjøre det, eller må jeg skru abs på for hver gang?
- sankyo
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400
Lurer på om det forsvinner når du begynner å kjøre/kommer over en viss hastighet.
Live long and prosper 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Sånn har det i hvert fall vært med de syklene jeg har hatt siden 2006, alle med ABS (selvfølgelig...).sankyo skrev:Lurer på om det forsvinner når du begynner å kjøre/kommer over en viss hastighet.
Straks man begynner å kjøre slukner lampa. Hvis ikke er det en feil et eller annet sted...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Ok, takker, da får hegjeg prøve det 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Hehe gutten ser relativt fornøyd ut på bildet ja, men syns du holder masken langt mere enn jeg hadde klart
Det stemmer, det tar litt tid før ting kalibrerer seg om jeg har lest dette riktig på engelsk. Så i det du tar løs, begynner å rulle vil lyset slukke.... Slukker det ikke, få det sjekket på verksted.

Det stemmer, det tar litt tid før ting kalibrerer seg om jeg har lest dette riktig på engelsk. Så i det du tar løs, begynner å rulle vil lyset slukke.... Slukker det ikke, få det sjekket på verksted.

Grattis! På Karmøy dette vel?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Glemte jo helt å gratulere...
Så her kommer'n: Gratulerer så mye med en av de artigste syklene det er mulig å få tak i der ute
!

Så her kommer'n: Gratulerer så mye med en av de artigste syklene det er mulig å få tak i der ute

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hadde allerede smilt i en halvtime på bildet, så begynte å bli slitenLordShaft skrev:Hehe gutten ser relativt fornøyd ut på bildet ja, men syns du holder masken langt mere enn jeg hadde klart![]()

Får sjekke dette litt i morgen da! :)
Tusen takkAJ skrev:Glemte jo helt å gratulere...![]()
Så her kommer'n: Gratulerer så mye med en av de artigste syklene det er mulig å få tak i der ute!

Gratulerer med flott sykkel! 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Min ABS lampe blinker konstant helt til jeg når en hastighet på 10km/t. Så lenge denne blinker/lyser så er dette en indikasjon på at den faktisk virker. Når den IKKE lyser, så hadde jeg blitt bekymret
Men hvis den lyser konstant uansett, selv om du kjører så vil jeg tro det er noe galt.
Men kan jo være at ting fungerer annerledes på en Duke?

Men hvis den lyser konstant uansett, selv om du kjører så vil jeg tro det er noe galt.

Det stemmer, flyplassvegenTBI81 skrev:Grattis! På Karmøy dette vel?

Takker :)Olden skrev:Gratulerer med flott sykkel!
Regner med det er likt, så får prøve meg framBjerknez skrev:Min ABS lampe blinker konstant helt til jeg når en hastighet på 10km/t. Så lenge denne blinker/lyser så er dette en indikasjon på at den faktisk virker. Når den IKKE lyser, så hadde jeg blitt bekymret![]()

- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Gratulerer 

BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)