[video]https://www.youtube.com/watch?v=KW5UT_omZHg[/video]
Edit: Ser ut til å være en videomerge som har hengt seg på ett klipp, noen som vet hva videomerge er, er en slags "effekt" man kan legge på kilppet

Det er vel noe sånt som skjer ja! Man får ett valg nå og da om man vil importere bildene fra Disk (bruker Google disk til skolearbeid og da havner det en del bilder til oppgaver mm. der.) Så lenge bildene er under en viss størrelse så tar de ikke av plassen mener jeg å ha lest.LordShaft skrev:Forstår jeg det riktig, at Google bilder er en del av Google disk, altså de tar av samme plassen, men bildene jeg lagrer i Google bilder blir ikke synlig i disk på samme måte som om jeg laster opp bildene i disk?
Note4
Joda! Var en del andre ute og kjørte! De på skyggene er to ganger sidevogssykler, kom to stk på Kawasaki ZZR 1400 og ZX10-R også etter hvert, de kjørte den andre veien jeg ikke kjørte hjemmefra, var vist glatt mange steder ja! Så også en MV Agusta Brutale Dragster! Men han stoppet ikke, kunne tenkt meg å se på den sykkelen! Er på Vassgård (Eide) med besteforeldrene mine nå, var noen lange speilblanke partier inne langs fjellet mot Eide... Møtte en ZZR 1400 på ett av disse glatte partiene også, gikk sakte med den og. Håper GoPro kameraet klarte å fange blankisen, og rimet i grøftene.Jompa skrev:Du traff noen andre mc,er også ?
Utifra skyggene på det siste bildet ser det sånn ut.
Regner med at sykkeln er på veien rett over påske.
Men i dag ble det skitur.
Har prøvd Lightroom en gang for mange år siden, men jeg husker ikke hvordan det var...LordShaft skrev:Bruker du Lightroom, å har du prøvd den mod saken du kan kjøpe for direkte lagring i google+?
Har prøvd Lightroom litt nå, men det ser ut til at pc'n ikke er kraftig nok...LordShaft skrev:Jeg er veldig imponert så langt.... Det som er med lightroom er at de ikke "rører" original filene dine som ligger lagret på maskinen... Modifiserer du bildene, blir dette bare i Lightroom til du eventuelt velger å eksportere (lagre) de i ferdig redigert format. Der er sånne automatisk publish steder på vestre siden der i programmet. Der kan du drag and drop filer du har jobbet med, og de lagrer seg der med forandrinene som er gjort.... Hvertfall slik jeg har forstått det![]()
Laster du ned den google+ addon, så vil du kunne dra filene dine rett i den "mappen/mappene" og slippe å lagre bildene på HD først, også overføre de til google+
Det skal være det samme jaLordShaft skrev:Jeg ser at hvis jeg legger bldene mine inn i google disk? altså oppretter en mappe og legger de over, så blir de tilgjengelig i google bilder![]()
Jeg tenker på, hvis jeg sitter å redigerer flere bilder i lightroom og eksporterer disse i en mappe i google drive (app som du laster ned) så er vel det mye det samme som at du laster opp alle bildene i google+ bilder? eller