Kansje noen har og selge, str 60 I jakke og 58 I bukse kanskje,,,

Både Bullfighter og Bullson fikk vel tilnavnet bullshit, men har aldri hatt merkene, så jeg kan ikke gå god for kvaliteten, eller mangel på sådan :)TBI81 skrev:Alle jeg kjenner som har prøvd Bullfighter sier en ting; "aldri mer". Sømmer som går opp og du holder deg ikke tørr.
Selv har jeg aldri prøvd det, men har sett noen sømmer ..
LoneRider skrev:Jeg har jakke, støvler og hansker fra Bullfighter samt sommerjakke og dongeribukse fra Lindstrands. Er godt fornøyd med alt dette, og kvaliteten er langt fra så dårlig som mange her inne antyder. Tviler ikke på at de dyre merkene har bedre kvalitet, men for meg er de bra nok :)
Gjorde det før jeg kjøpte skinnbukse nå. Vet ikke om det er mc-motepoliti uteSopranoo skrev:Litt off tråden. Men er det noen som kjører med skinnjakke å stoffbukse? Eller er det sånn at hvis man har skinnjakke må man ha skinnbukse? haha? Ny i denne verden....
Akkurat dette gir jeg f... i for min egen del.Sopranoo skrev:Litt off tråden. Men er det noen som kjører med skinnjakke å stoffbukse? Eller er det sånn at hvis man har skinnjakke må man ha skinnbukse? haha? Ny i denne verden....