Østfoldtur i morgen?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Litt kort varsel dette, men det er meldt strålende vær og 10 grader i morgen så hvis noen har påskeferie og vil bli med på en Østfold tur i morgen så gi beskjed.

Tenkte vi kunne startet i 11:00 tiden med oppmøtepunkt på Biltema ved E6 i Sarpsborg.

Noen som henger seg på?

TOH
Innlegg: 186
Registrert: 24 mar 2014, 23:10
Motorsykkelen din: Yamaha MT-09

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av TOH »

Jeg "må" ut på en kjøretur i morgen så dette høres bra ut.
Eneste er at jeg har noen ærender på morgen kvisten.
Har du mulighet til å endre oppmøtetidspunkt til kl 12.00 ?
"Only boring People are brilliant during breakfest"

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Klokken 12:00 på Biltema ved E6 går bra :thumleft

TOH
Innlegg: 186
Registrert: 24 mar 2014, 23:10
Motorsykkelen din: Yamaha MT-09

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av TOH »

Da sier vi det.
Sender deg pm
"Only boring People are brilliant during breakfest"

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Har sendt deg PM med nummeret mitt, så tar vi det derfra :thumleft

Hvis flere vil henge seg på så vær kjappe med å gi beskjed.

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av SuperMorten »

Har du mistet jobben eller? :knegg Sånn kjøring midt i uka liksom
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

SuperMorten skrev:Har du mistet jobben eller? :knegg Sånn kjøring midt i uka liksom
Haha, neida. Jeg er såpass "heldig" at jeg er sykemeldt fordi en gammel skade i beinet har skapt problemer for meg. Har fått beskjed fra Fysioteraputen og ikke belaste beinet unødvendig. Han spurte om jeg hadde sykkel og sa at jeg burde bruke den. Jepp, det har jeg sa jeg! Selv om han nok tenkte på tråsykkel så gadd jeg ikke å gå mer i dybden på den samtalen :lol

Uansett så er det belatsning av beinet som er tabu for meg nå. Jada.. jeg er en kontorrotte, men det blir MYE gåing frem og tilbake i et kontormiljø og det makter jeg rett og slett ikke med det beinet jeg har nå. Men å kjøre sykkel går helt fint. Det skal nevnes at det var arbeidsgiver som fikk sparket meg av gårde til legen etter at han fant flere kartonger med paracet og ibux på kontorpulten min :lol

Jeg vil ha deg tilbake i 100% stilling sa han og ikke en dag før. Hva du gjør for å bli frisk henger ikke jeg meg opp i. Slike arbeidsgivere skulle det vert flere av :lol

Neida... jeg er på bedringens vei nå, men føler vel at det tar litt mer tid før jeg kan gå frem og tilbake hele dagen på jobb 8 timer om dagen. Det kan nemlig gjøre vondt værre :thumleft

Jeg har det dessverre for godt på jobben til å skulke. Men samtidig er det jo deilig å ha en diagnose som ikke stempler meg som en gærning eller gjør at jeg må bli sengeliggende. :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Da blir det en flott runde på meg og TOH i morgen. Cutless dukker nok opp også etter hvert. (noen må jo jobbe også... :lol )
Vi møtes her klokken 12:00:
https://www.google.no/maps/place/Biltem ... 78d7000bcc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvis flere vil henge seg på, så gi beskjed :thumleft

Blir en flott tur med både svingete MC vei og litt severdigheter. Den totale lengden på ruten som er lagt opp fra Biltema til Biltema er ca. 22 mil. Er meldt knakande flott vær og faktisk 10 grader i morgen. Denne blir en flott tur, så sleng dere med! :thumleft

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Flanker »

Befinner meg nå ca. i Råde, i bil og på vei til Sykehuset Østfold for dagens arbeidsøkt. Angrer som en hund på at jeg ikke tok sykkelen i dag! Ja, det var litt kjølig da jeg dro kl. 7:45. Men temperaturen har steget raskt, og det er prima forhold nå :-(

God tur til dere...

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Hehe, takk for det Flanker :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Sitter i solveggen på Biltema og venter på TOH. Strålende vær!!! :-)å

Brukeravatar
Ashland
Innlegg: 280
Registrert: 03 mar 2015, 14:45
Motorsykkelen din: .

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Ashland »

Dere får ha en flott tur!

Sitter i solveggen på Hafjell, kan melde om blå himmel og strålende sol her også :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Hjertelig takk for en trivelig tur i dag TOH og Cutless :thumleft
Stort heldigere med været kan vi vel ikke være :-)å

Jeg tok jo opptak i dag av kjøringen min på den "blågrønne" veien (kanskje Østfolds beste MC vei) men etter å ha sett min egen kjøring med tanke på fart og aktiv kjøring etc. så tror jeg at jeg legger denne i arkivet. Jeg tror ikke at jeg sjanser på og publisere denne videoen. Jeg har heller ikke noe behov for å legge ut videoer som garantert vil skape debatt her inne, så denne forblir privat :-)å

Uansett så ble det vel rundt 23 mil i dag, og TOH kom jo fra Oslo så det skulle vel tilsi rundt 43 mil totalt på han i dag, hehe.

Igjen... takk for en flott tur gutta! Dette må gjentas :thumleft

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Flanker »

Sensurer speedometeret og post den på en inkognito YouTube konto elns... Ikke vær kjip på videoene, Bjerknez! Man må jo kunne sjekke om det er mulig å henge på deg med jernhesten fra Bayern, selv når man ikke får deltatt :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23190
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Østfoldtur i morgen?

Legg inn av Bjerknez »

Flanker skrev:Sensurer speedometeret og post den på en inkognito YouTube konto elns... Ikke vær kjip på videoene, Bjerknez! Man må jo kunne sjekke om det er mulig å henge på deg med jernhesten fra Bayern, selv når man ikke får deltatt :lol
Såså, det var ikke meningen dere skulle tro at jeg kjørte så fantastisk fort og "perfekt" for det gjorde jeg sikkert ikke, men jeg kjørte definitivt fort nok i forhold til egen erfaring. Du hadde garantert holdt følge med meg Flanker. Det er som sagt manne oppå sykkelen som teller :thumleft

Men nei, videoen vil ikke bli vist offentlig desverre. Det siste jeg ønsker er at videoen min skal bli gjenstand for en debatt, så den går som sagt i arkivet :P :p

Svar