Håper du har stilt deg opp i veibanen forran denne snømassen der med varsellysene på slik at ikke andre kan treffe den?KåreDump skrev:Sitter enda og venter på at myndighetene skal ta ansvar!

Håper du har stilt deg opp i veibanen forran denne snømassen der med varsellysene på slik at ikke andre kan treffe den?KåreDump skrev:Sitter enda og venter på at myndighetene skal ta ansvar!
Det tenkte jeg ikke på. Litt tidlig på morran til å tenke klartBjerknez skrev:Bare å fyre løs Dr.Greve![]()
Alternativet er jo evt. PM da... men samme for meg
Noen ganger så lurer jeg på hva naboene dine tenkerCutless skrev:Takk for turen ja, det var en prinsipielt viktig tur etter snøstormen på torsdag. Hyper'n er nøye spylt ned, men ikke tørr enda. Jeg får fyre opp løvblåseren før naboene skal spise middag...
Godt kjørevær nå,skulle gjerne vært ute å kjørt selv men kan ikke ta sjansen på å ødelegge formen før tirsdag for da skal sykkelen på visning og forhåpenligvis så er det tut og kjør etter det å da blir det også en østfold tur i nærmeste fremtid.Bjerknez skrev:Sitter på brygga i Fredrikstad og tar meg en kaffe i strålende solskinn![]()
Så klart kjører jeg sykkel
Lykke til. Er ellers alt ordnet og fikset?Kawagutten skrev:Godt kjørevær nå,skulle gjerne vært ute å kjørt selv men kan ikke ta sjansen på å ødelegge formen før tirsdag for da skal sykkelen på visning og forhåpenligvis så er det tut og kjør etter det å da blir det også en østfold tur i nærmeste fremtid.Bjerknez skrev:Sitter på brygga i Fredrikstad og tar meg en kaffe i strålende solskinn![]()
sankyo skrev:Lykke til. Er ellers alt ordnet og fikset?Kawagutten skrev:Godt kjørevær nå,skulle gjerne vært ute å kjørt selv men kan ikke ta sjansen på å ødelegge formen før tirsdag for da skal sykkelen på visning og forhåpenligvis så er det tut og kjør etter det å da blir det også en østfold tur i nærmeste fremtid.Bjerknez skrev:Sitter på brygga i Fredrikstad og tar meg en kaffe i strålende solskinn![]()
Sent fra min Nexus 9 via Tapatalk
Er du så "heldig" med sykmeldinga at du kan kjøre motorsykkelBjerknez skrev:...2 nye uker med sykemelding gjør at mulighetene blir mange med tanke på kjøreturer fremover. Hvis det er noen i Østfold og omegn som har lite og finne på om dagen som har kjøremuligheter på dagene så ta kontakt.