Hei!
Lurer på om det er noen her som har de svarte plastikkrøra som sitter på sida av kåpa jeg? Skal vel fungere som lufting...noen som selger?
Honda NSR deler
Honda NSR deler
Sist redigert av NSR_00 den 29 okt 2009, 15:36, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Honda NSR deler
Hey NSR_00 og velkommen til MCsidens ForumNSR_00 skrev:Hei!
Lurer på om det er noen her som har de svarte plastikkrøra som sitter på sida av kåpa jeg? Skal vel fungere som lufting...noen som selger?

For de som ikke er så godt kjent med NSR sykker'n så hadde det kanskje vært lurt å legge ut et bilde for å vise hvor disse plastrørene skal være.
Bare et forslag...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Honda NSR deler
Innlegget er moderert, er ikke behov for to tråder om det samme temaetAJ skrev:Hey NSR_00 og velkommen til MCsidens ForumNSR_00 skrev:Hei!
Lurer på om det er noen her som har de svarte plastikkrøra som sitter på sida av kåpa jeg? Skal vel fungere som lufting...noen som selger?![]()
For de som ikke er så godt kjent med NSR sykker'n så hadde det kanskje vært lurt å legge ut et bilde for å vise hvor disse plastrørene skal være.
Bare et forslag...
Flytter derfor linken til bildet hit
Og velkommen på forumet NSR_00 :)NSR_00 skrev:http://ddrak.wbs.cz/Modelova_rada_Hondy ... iginal.jpg
Ser de på dette bildet...under styret!
:) Ragnhild