Da var turen til Eurospeed vel overstått
En veldig fin tur og de svenske veiene vi fant på vei bort var faktisk fine MC veier også. Vertfall fra Tucksfors.
Jeg var tidlig ute som vanlig og startet med en frokost på Høk mens jeg ventet på at Ashland skulle få opp øynene etter nattens arbeidsøkt. Ashland møtte opp til tiden som vanlig og vi tok en kaffe mens vi diskuterte litt om løst og fast. Vi hadde flott vær hele veien, men merket at det var kaldere på den andre siden av grensa. Dette merket vi spesielt på vei hjem. Turen hjem var vertfall for meg en litt småkjølig affere, men ikke værre enn at jeg har opplevd større utfordringer i år :-)å
Her er noen bilder:
Jeg startet som sagt med et skikkelgi herremåltid først:
Høk er og blir et harry sted, men med veldig billig og god mat. Tro det eller ei, men tallerkenen over kostet meg kun 65,- inkludert kaffe (Gratis påfyll på kaffe):
Eurospeed ga på ingen måte noe prangende førsteinntrykk, men dem er jo helt i startfasen og ikke helt ferdig ennå. Inne var det dog fint og han vi snakket med virket veldig hyggelig. Gratis kaffe samt kjeks og konfekt smakte godt etter kjøreturen:
Denne doningen hadde en 2100cc motor. Denne er spesialbygget i statene og denne vil med norske skilt koste over millionen. Så absolutt en meget spesiell sykkel, men at den er verdt så mye penger tror jeg nok ikke. Dette er et samleobjekt for rikfolk som ikke vil ha noe naboen har:
Ett bilde til av doningen:
å ett bilde til, inkludert sønnen til en bekjent av han som drev butikken samt bikkja til butikkeieren:
Alt i alt en flott tur som må gjentas!
Takk for turen Ashland