Jada, jeg har for lengst kommet meg hjem, men det ble en lang dusj samt en film på sofaen etc. før jeg gadd å sette meg foran internettmaskinen.
I dag har det vert en fantastisk tur samens med hyggelige gutter. Vi møtte opp alle mann på Esso'en i Horten som planlsgt, untatt Tommas (tur arrangøren selv) som sto og ventet på feil Esso stasjon. (Been there done that...)
Men en kort telefon fikset den biffen
Så klart var jeg først ute av dem alle og satt med kaffekoppen i hånden når førstemann kom, og det var faktisk Supermorten som kom noe overraskende først. Så jo på lang avstand at det var han. Gul hjelm og en diger doning av en BMW
Like etter kom også Hakhap med sitt nye glis, før arrangøren selv dukket opp helt til slutt. Det er godt jeg holder styr på dere gutta!
Jeg finnes jo ikke kjent på denne siden av fjorden, så vi bestemte oss for at Supermorten skulle lede an et stykke nedover da han var rimelig godt kjent. Men etter et stykke så måtte GPS'en min ta over og dermed tok jeg på meg lederrollen videre til Kragerø. Jeg satt GPS'en på Kragerø som destinasjon og ga beskjed om svingete vei uten grus. Å svingete vei skal jeg love deg den fant! men den bommet litt, for den fant en svingete vei som var full av grus

:-)å
Vel fremme i Kragerø så tok vi oss en matbit alle mann. Alle de andre kjøpte seg en eller annen burgermeny, mens jeg gikk min egen vaei og bestillte meg en pasta. Som vanlig så ble jeg ikke akkurat stappmett, men det var jævlig godt

Det ble Cola å drikke på meg.
Klokken gikk og skulle vi komme hjem til rimelig tid så bestemte vi oss til slutt for å ta raka veien hjem via E18. Alle stillte inn sin indre GPS og kjørte hver for seg hjemmover. Det gikk unna på E18 da gitt

Jeg måtte stoppe og feste hakereima for jeg skjønte at denne ikke var på når hjelmen var på vei til å løfte seg av hodet (noe overdrevet, men ja, jeg fant fort ut at hakereimen ikke var festet). Fikk også oppleve en bitteliten sluddbyge på vei hjem, men ikke værre enn at jeg overlevde.
Jeg rakk fergen som gikk 18:15 og nøyaktig klokken 19:30 svingte jeg opp på gårdsplassen, god og kald etter en noe frisk hjemmovertur :-)å
Ingen tur uten bilder etc. så her kommer dem:
Et lite bilde av sykkelen på fergen mot Horten.
Været kunne man ikke klage på...
Dette bildet er jo obligatorisk. Fra venstre: Hakhap, Supermorten og Tommas.
Her sitter vi og diskuterer hvilken sykkel som var best, og alle ble enige om at det så klart var Street Triplen
Et bilde av restauranten...
Kragerø 1
Kragerø 2
Kragerø 3
En liten sykkel oppstilling