Fordi folket endelig har skjønt det...Bjerknez skrev:Utrolig at ingen har kommentert det jeg skrev over bilde nr. 4 ovenifra![]()
Bjerknez skrev:Utrolig at ingen har kommentert det jeg skrev over bilde nr. 4 ovenifra![]()
Nevner man ting mange nok ganger, så blir det til slutt en selvfølge jahakhap skrev:eller så har du nevnt det så mange ganger nå att vi alle drikker den samme "kool-aid" som degBjerknez skrev:Utrolig at ingen har kommentert det jeg skrev over bilde nr. 4 ovenifra![]()
Bjerknez skrev:Nevner man ting mange nok ganger, så blir det til slutt en selvfølge jahakhap skrev:eller så har du nevnt det så mange ganger nå att vi alle drikker den samme "kool-aid" som degBjerknez skrev:Utrolig at ingen har kommentert det jeg skrev over bilde nr. 4 ovenifra![]()
![]()
Da har jeg klart det da![]()
Jaja... morsomt å irritere på seg noen (på en vennlig måte) inni mellom synes jeg![]()
Men fra spøk til revolver. Den sykkelen din er råtøff Hakhap, det skal du faen meg ha.
Kawagutten skrev:Bjerknez skrev:Nevner man ting mange nok ganger, så blir det til slutt en selvfølge jahakhap skrev:eller så har du nevnt det så mange ganger nå att vi alle drikker den samme "kool-aid" som degBjerknez skrev:Utrolig at ingen har kommentert det jeg skrev over bilde nr. 4 ovenifra![]()
![]()
Da har jeg klart det da![]()
Jaja... morsomt å irritere på seg noen (på en vennlig måte) inni mellom synes jeg![]()
Men fra spøk til revolver. Den sykkelen din er råtøff Hakhap, det skal du faen meg ha.
Haha har gitt meg og skjønt at Triumph Street Triple ruler på toppen av lista.... og hvilken liste kan bli avslørt hvis du er heldig under neste pms![]()
![]()