Det settes ekstremt stor pris på. At du tar deg tid til tilbakemeldinger som dette, viser at du oppriktig bryr deg om dine medmennesker på Mcsiden.no.
Når det kommer til "bloggen", så har jeg ikke de største planene. Selv om det gjerne kan høres slik ut. Jeg er medlem av et internasjonalt Scrambler-forum, hvor flesteparten den siste tiden har ventet på syklene sine, i likhet med meg. Tenkte derfor det kunne være morsomt å dele litt innhold med disse også, ettersom jeg vet selv hvor morsomt det er når jeg kommer over nytt stoff. Grunnen til at jeg ikke har skrivd mer om sykkelen spesifikt, er fordi jeg føler det blir å gjenta det alle Scrambler-fans vet fra før. Jeg går automatisk ut fra at de som har forhåndsbestilt, har satt seg inn i det tekniske rundt sykkelen. Og gjerne vet mer enn meg. Så å skrive noe mer enn det som står under "The bike", føler jeg blir overflødig.
Angående designet på siden, så er idéen bak at folk skal føle seg lette til sinns når de besøker den. At en ikke stenger seg inne med gardinene for, og snevrer inn syn og tanker kun på hjemmesiden. Med svart bakgrunn blir det plutselig en mer alvorlig setting rundt, føler hvertfall jeg personlig. Har endret bakgrunnen til konstant blå nå, og gjort teksten under Yellow Thunder litt mørkere. Ønsker den ikke for svart heller, da den vil ta litt av oppmerksomheten når folk leser innholdet på siden. Jeg ønsker de besøkende skal lese teksten, få en oppfatning av hvilken side de er komt inn på. Og gå videre.
"Blogg" ble gjerne feil ordbruk, da jeg ikke har planer om å oppdatere hver dag med nye artikler. Har derfor endret det til "webpage" nå, i frykt for at folk forventer for mye om den kalles en blogg. Videoene og bildeartiklene blir lagt under "Adventures". Tror siden vil bli mer attraktiv, så snart det dukker opp mer innhold der. Har til gode å finne noen fine photoshoot-spots enda. Men så snart jeg gjør det blir det lagt ut en liten bildeserie av sykkelen.
Forøvrig lagt ut ny video. :-) Den er fortsatt kun rendret opp til 360p, men kan dele den for det:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=m4ZkXrtYuik[/video]
Må få litt sol i dag, i tillegg til trening. Kan ikke la verden stoppe opp selv om en har fått seg sykkel.

Se om det ikke blir en lengre ettermiddagstur litt senere i dag.