Takk for det Tommas...Tommas skrev:Damn, flotte bilder!
Så ut til å være en bra tur :-)
Det blir (som jeg skriver) en bra tur når man kjører en digg motorsykkel, med gode venner i fimt vær og på nydelige veier

Bestemt deg for sykkel nå?
Takk for det Tommas...Tommas skrev:Damn, flotte bilder!
Så ut til å være en bra tur :-)
Telehiv... å nei ikke et eneste ett faktisk, har jo vært en mild vinter.LordShaft skrev:Jeg skimter vel bare et strekke jeg ikke er godt kjent med å kjøre fra dette kart utsnittet ditt onkeldette ser jo helt magisk ut, men var det ikke jævlig med telehiv? Er alle bildene tatt med gopro?
Når kan vi eventuelt forvente å få se film av turen?
Note4
Det er bare å ta turen når streetfighteren er kommet i hus, jeg er spent på å se ha du ender opp med. Men holder en knapp på BMWen, og det er et fordømt godt valg, om så erTommas skrev:Sagt det før, sier det igjen: må komme meg over dit en tur i løpet av sommeren
Kan ikke annet en å si meg enig i den karakteristikken der neifreddy123 skrev:Liker virkelig disse turraportertene dine :) du skriver på en god måte som gjør det spennende å lese :)
Drømmer meg bort til sol sommer og svingete mc vei her jeg sitter på hytta med influensa :)
Dette candida ikke mene OlavOlav K skrev:...Filmen er vel av en slik karakter at det minst er 80års grense på den...
Busa Trond skrev:Dette candida ikke mene OlavOlav K skrev:...Filmen er vel av en slik karakter at det minst er 80års grense på den...
![]()
Flotte kjørebilder fra turen og Vestlandet som vekker kjørelysten her![]()
Hvordan er det du tar ut bilder av filmen, eventuelt program?
E klar for en tur no. Litt lengre enn bare å pirre sykkelen og meg.Olav K skrev:
Og som overskriften sier.. jeg er klar, jææævlig klar for litt gladgassing i morra![]()
Nesten så jeg vurderer å overnatte i Mancaven, så man ikke forsover seg.. men jeg stoler på at Znirln er like gira, og får vekket meg :[-o< :[-o<