Orion skrev:Bjerknez skrev:Sleng deg med Orion!
Det blir en flott tur for deg dette med flott MC vei du kan "trene" deg litt på. Mange flotte svinger/bakketopper etc. Vi legger vel opp til at vi stopper litt. Vet om noen fine rasteplasser langs veien som ligger ved vannet og det er en fin restaurant i Strømstad hvor man får MYE mat for under 100-lappen. Et fast stoppested for meg dette når jeg kjører forbi Strømstad.
Fin tur du kan kjøre inn sykkelen din på er det også. Ingen kommer til å kjøre fra hverandre etc. Jeg har kjørt der flere ganger, så jeg kan kjøre samens med deg hvis dem andre vil dra på litt på de flotteste strekningene.

Skal tenke på det. Se hvor seint det blir i kveld først. Uansett takk for innbydelsen. :-)
Jeg hadde vert i full ekstase hvis noen hadde bedt meg med på en slik tur med flotte veier bare noen dager etter at nysykkelen var i boks. Dette blir en flott tur med mye kjøring, en god dose med skryting/juging/dekksparking, litt god mat og sjansen til å kjøpe seg noen flotte kjøreklær etc.
På toppen av det hele trenger sykkelen din (og du) innkjøring og det vil du få på denne turen
EDIT:
Glemte jeg å nevne at det blir flott vær?