Er det originale sidekofferter du har gått for på biken din, det har gått meg hus forbi i all diskusjonen rundt sykkelen din

Disse originale sideveskene på tilsammen 73 liter, ja:LordShaft skrev: [snip]
Er det originale sidekofferter du har gått for på biken din, det har gått meg hus forbi i all diskusjonen rundt sykkelen din
Bilder kommer helt klart etter hvert.LordShaft skrev: [snip]
Men jeg skal være så ærlig å si at jeg har et jævlig svakt øye for bmw s1000xr :-)å
Multistrada må du ha!LordShaft skrev:Det er vel det som blir den store "jakten" når en går over til en slik sykkel. Nettopp komfort og ikke minst utstyrsnivå. Jeg er faktisk tilbøyelig å gå til innkjøp av en GS ogsåom jeg ikke finner noe annet som frister.
Men som du skriver selv. komfort for passasjer må være tilstede. Har noe slike uprøvde johnny th stunt i kroppen som vil ut. Kjøre langt og lengre enn langt på sykkel
Hadde vi hatt Ducati verksted her i byen så hadde jeg ikke vært i tvil om hvilken sykkel jeg hadde hatt nå, og hvilken jeg hadde valgt ved neste korsvei. Men Sigma i Haugesund er det nærmeste, og det er akkurat litt for langt unna etter min smakAndreas skrev:
Multistrada må du ha!
LordShaft skrev:Det er vel det som blir den store "jakten" når en går over til en slik sykkel. Nettopp komfort og ikke minst utstyrsnivå. Jeg er faktisk tilbøyelig å gå til innkjøp av en GS ogsåom jeg ikke finner noe annet som frister.
Men som du skriver selv. komfort for passasjer må være tilstede. Har noe slike uprøvde johnny th stunt i kroppen som vil ut. Kjøre langt og lengre enn langt på sykkel
Enig med Andreas, Multistrada er en fin sykkel.Andreas skrev:Multistrada må du ha!LordShaft skrev:Det er vel det som blir den store "jakten" når en går over til en slik sykkel. Nettopp komfort og ikke minst utstyrsnivå. Jeg er faktisk tilbøyelig å gå til innkjøp av en GS ogsåom jeg ikke finner noe annet som frister.
AJ skrev:Hadde håpet at 1290'en kunne leveres denne uka, men det ser dessverre dårlig ut...![]()
Så da var det bare å hente den gule Guzzi'en i stedet med kun 52 km på telleren og starte sesongen med den.
Utrolig morsom sykkel!!![]()
Dermed er helga reddet!!
Tørre og fine veier uten grusfeller. Den verste vintergrusen feid bort, med andre ord.detvarvondtdet skrev:AJ skrev:
Ligger fortsatt mye snø ser jeg..Tørr vei eller?
Intruder skrev:Merkelig nok var lederen på MChuset også glad for avgiftsreduksjonen....![]()
Å ja,mye vil ha mer og fanden vil ha fler....
![]()
Hilsen misunnelsestjuven..